heerlijk is dat he? heb ik met esmée.. als die nu op de knietjes in de box gaat zitten, gaat ze met haar neusje tussen de spijltjes door en wil ze dat ik er een kusje op geef.. dan trekt ze hem ff weg en doet het steeds weer.. totdat ik mn neus ertussendoor steek en dan geeft ze die kusjes.. zoooo lief!
Goedemorgen allemaal... Esmée sliep gister rond 7 uur, om vervolgens om 8 uur weer te brullen, toen sliep ze rond kwart over 8 weer en rond kwart voor 9 weer brullen en niet stil te krijgen. 9 uur sliep ze weer, tot half 10, brullen, krijsen! Flesje erin, boertje gedaan en toen heeft ze geslapen tot vanmorgen 6 uur en heeft nog maar een half uurtje geslapen tussendoor, dus ik ben ook brak! Nu ff wachten tot de fles van 11 uur en dan gaat ze weer naar bed hoor, en ik ook!
hij drinkt nu nog 4 tot 5 keer bij mij.... hij drinkt kv wel goed, al krijgt hij niet zo'n volle fles op...
Zo dames daar ben ik ook weer even. Het gaat met Roan nog steeds niet goed. Na de dubbele oorontsteking en antibioticakuur kreeg hij afgelopen donderdag buikgriep. En dat heeft hij nog steeds, hij eet al een paar dagen niets meer. Op advies van de ha gisteren met ORS begonnen, hij heeft maar 250 ml gedronken gisteren maar 100 ml daarvan was wel de ORS oplossing. Maar goed hij speelt evengoed en blijft vrolijk tussen het kotsen door.
maar als het niet goed is (misschien dan een domme vraag) waarom wordt/mag het dan wel verkocht worden