hier ook licht en geluid...nijntjes huisje boompje beestje is favoriet evenals het kiekeboe honingpotje van Winnie de Pooh
ik ga er ook vandoor er zittenhier 2 eieren te verven haha heb wel al wat foto's maud heeft een blauwe treep onder de neus dus ga ze maar even in de gaten houden tot later
Zo ik heb effe een nieuwe banner gefabriekt voor mezelf . Wil nog verder proberen, maar eerste resultaat mag er wel wezen, al zeg ik het zelf .
Hallo Dames! Hoe gaat ie hier? Mooie psp bewerkingen voorbij zien komen! Errug leuk! Hier gat he redelijk.. Sem is niet helemal fit.. Is snotverkouden sinds vannacht.. En hangerig.. Vanavond uiteten.. Mijn schoonvader is 40 jaar bij de zaak! Rustig aan meiden! liefs
leuke banner.. ik heb laatst de kip heel licht gebakken, met koken zit je toch nog met gevaar voor die bacterie zeiden ze
ik heb 3 babykookboeken nu, opperdepop van de albert heijn, vegetarisch vanaf de wieg, en een boekje die ik eigenlijk niet gebruik (staan geen plaatjes in ) die ik heb gekregen van iemand... potjes vindt hij niet echt lekker, maar ook met gemaakt eten kan hij flink klooien, hij is niet zo van de groentehap, fruit wel, dus doop nu soms de groente even in het fruit en dan eet hij het wel
bij jurre zei cb dat het nog wel even kon duren dat hij er nog niet aan zat te komen en de volgende dag was het tandje door kan dus ineens komen
heey hoe is het hier ik heb vandaag de wc geschilderd net zo verblindend wit hahah morgen ga ik 1 muur met de kids doen allemaal handjes van ze erop hier zeiden ze op het cb dat ik het vles mocht koken of bakken varkensvlees mochten ze nog niet want dat was nog te zwaar voor hun maagje of zo mooie banners hoor heeft iemand een adres waar ik psp kids kan downlaoden?/ ik ga even douchen ben net zo wit hahaha
Je kunt idd nu wel goed zien dat het broertjes zijn, en toch lijkt Joost nog steeds veel meer op mij en Rick op papa .