nou er zijn nu ook maar weinig kleuren voor jongens hoor nog heel veel donker maar eerlijk is eerlijk er is meer kleur als vorig jaar
vanaf 25 mei moet ze naar school en als het goed is duurt het niet zolang meer dan krijg ik een telefoontje over het wennen
vind het aan de ene kant wel leuk, maar de andere kant is inderdaad verschrikkelijk wat gaat het hard
hij hing er in nog 3 kleuren geloof ik ook in lime daar twijfelde ik nog even over ivm de maat maar ben toch maar voor de 86 in het rood gegaan dus aangezien ze rond een jaar in die maat zitten. het katje komt qua kleu niet helemaal over want die is dus lime (op de lime jas kwam die ook niet helemaal mooi uit trouwens)
sam die heeft voor de 2e dag op rij een broodje van tafel gejat haha gister een croissant van maud en nu een witte bol met boterhamworst van morris
Is echt leuk. Ik hou daar wel van. Bij Steijn staat lime en knal blauw erg leuk en bij Mees juist oranje
Ik moet nog 2,5 uur werken, zucht. Vanmiddag ben ik vrij. De jongens zijn bij opa en oma dus mama heeft een middagje voor haar zelf
morris is hier ook van lime, knalblauw, bruin en groen absluut geen rood en oranje maud kan eigenlijk alles hebben maar vooral dat knalrood fuchsia eigenlijk alle knalkleuren staan haar goed en sam kan volgens mij alles tot nog toe hebben
lekker een middagje voor jezelf zo had ik vrijdag ineens de dag voor mezelf. moest in hengelo werken maar ze waren voor op schema en hadden genoeg personeel en bij ons in coevorden was ook personeel over. toen gaf ik zelf maar aan laat mij maar thuis dus ben gaan shoppen in hardenberg had emmen wel eens een keer gezien