is het ook als ik haar mag geloven vooral die operaties ed pffffff, vond het destijds met morris al zwaar genoeg, maar als je dan bedenkt dat zo'n hummel al die operaties al heeft gehad en dan de zwaarsten nog moet krijgen. ze zijn er destijds bij de 20wk echo achter gekomen en toen kregen ze te horen als zeverder wouden dat ze dan naar het umcg voor controles moesten en dat daar ook de bevalling zou zijn. er was een kans van 50/50 om te overlijden van het jochie en dat risico hebben ze genomen en ze hebben nu een heeeeeeeeel vrolijk jochie. zelf eten en drinken kan die niet op dit moment door een trauma aan/in zijn mond en daarvoor zijn ze bij een logopedist om dat weer op gang te krijgen maar zolang houdt hij sondevoeding
Oh ja, voordat ik het WEER vergeet: Ramoontje, heeeeeeel erg bedankt namens ons voor jullie lieve, mooie kaartje! ! !
was er 2 vergeten http://paintshoppro.actieforum.com dacht ook va 10 http://wilma4ever.wi.funpic.de/lessenindex.html durf ik niks over te zeggen, maar deze heeft wel hele leuke hebbedingetjes
He meiden, Hier gaat het niet best! Sem huitl giert moor en brand als hij naar bed gaat! Hij voelt het matrass en het is mis.. Ook als hij half slaapt en bekaf is het brullen! Hij wordt gewoon echt heel driftig.. Zodra ik hem oppak is het goed gaat ij tegen me aan lggen.. Wanneer ik hem dan slapend weg leg is het finaal mis.. Hij overstrekt zich weer helemaal.. we zijn weer helemaal trug bij af.. Heb net een afspraak gemaakt bij de osteopaat.. Volgende week vrijdag kunnen we terect.. Hopelijk kan ons helpen.. Ik trek dit niet heel lang meer.. Sorry voor mijn ego..
Nee hij zat helemaalvol.. Het schijnt een hele goeie te zijn! Maar ik hoop zo dat hij ons kan helpen..
Hij heeft zich net uiteindelijk toch maar over gegeven.. Maar voor hoe lang? Ik wet niet.. Ik had hem zowat in de houdgreep.. Hij is zo sterk.. Overstrekt zich helemaal.. Heeft alleen nog voetjes en hoofd aan het matras.. De rest drukt hij helemaal omhoog.. Dat is toch niet normaal.. Zelfs als ik hem wil troosten trekt hij mijn handen weg en maait echt.. Hij gromt zelfs zo lijkt het wel.. Heel sneu voor hem.. Ik heb zo met hem te doen dat hij niet gewoon normaal in slaap kan vallen.. Het is een tijdje goed gegaaan.. mar helaas.. Ik denk niet dat dit alleen maar een sprongetje is.. OOk 's nachts wil hij niet in eigen bed.. Ik kan ook niet meer volhouden hoor.. Ik ben zelf ook kapot en leg hem dan maar bij ons neer .. Waarop meneer ons even betast en gaat slapen..
Is toch niet ego.....je bent gewoon ongerust en bezorgd en je ongerustheid en bezorgdheid mag je hier altijd uiten! Heel veel sterkte met het kleine ventje! Dikke knuffel voor jou! Maar waarom heeft die osteopaat in vredesnaam niet eerder plek .....
Dan maar even bij jullie in bed hoor....als hij dan wel slaapt, dan pakken jullie ten minste ook nog wat uurtjes slaap. Je moet nu gewoon even doen wat voor Sem en voor jullie het beste is! Is hij nog nagekeken door de HA of de KA onlangs? Kan het niet zijn, dat hij misschien oorontsteking of zo heeft? Wat dan nog weer een extra uitwerking op het gaan slapen geeft......