esmée maakt er een sport van om als ik iets lagere truitjes aan heb, in mn vel tussen nek en borsten te bijten.. onder de douche bijt ze me in de schouders...
dank je wel! ik vind het zo superleuk om te doen en krijg ook steeds complimentjes van christian.. zooo lief!
trouwens, hier redelijke nacht. esmée sliep gisteravond rond half 8 en werd om half 3 wakker tot half 4 toen om half 8 weer. toen is christian er met haar uitgegaan en heeft mij laten liggen. toen ik wakker werd om 9 uur, stond er een ontbijtje naast mij! beschuit met vers geperste sinasappelsap! ! ! heerlijk!
Oh oké......tja....dan zit er niks anders op dan te wachten en te hopen dat het heel gauw volgende week vrijdag is .
KK, nog een organisatorisch computervraagje . Als die materialen die bij die lessen horen....hoe sla jij die op? Ik heb nu een mapje in "PSP docs" op mijn c-schijf, daarin oa een mapje "downloads materialen" en dan sla ik ze daar dus in op.... Maar vraag me af of er een handigere manier is ...
hoezo ego? absoluut niet hoor kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt hele dikke knuf en hopelijk kom je er snel uit wat er nu aan de hand is