Ben ik weer (met Joost ).... LK, als je nu eens een avond afspreekt met Remco, dat jullie beiden niks plannen....of even met zijn 2-en uit eten of zo....even tijd voor elkaar, maar dan gepland en dan dusdanig dat jullie er ook niks anders overheen plannen... Ik noem maar wat hoor .
heb momenteel echt het gevoel dat ik gescheiden ben ofzo en dat ik een klusjesman heb ingehuurd remco doet alleen nog maar kluswerk en niks geen hh (muv zijn verjaardag dan) (is wel iets overdreven gezegd, maar geeft een beetje een idee)
dank voor de knuffels wat betreft iets met zijn 2en doen ben bang dat rem dat niet ziet zitten, want voorlopig zitten we aardig iin de verjaardagen en dan wil hij de rest echt aan klussen besteden
goedenavond! hier vanmiddag naar de c1000 geweest om foto;s te layten maken van justin. ben benieuwd! over 2 weken kan ik ze ophalen
Ik denk dat hij het overgegeven heeft aan Joost ....die ligt zich nu ook te overstrekken opmijn arm (is nu wel stil gelukkig).
Dqt zou niet zo leuk zijn.. Sem was op een gegeven moment vanmiddag echt driftig.. Zelfs gromde hij wat haha.. Maar gelukkig voor hem en mij is hij nu lekker aan het slapen.. ij kan zo moeilijk in slaap komen.. Al sinds hij geboren is..
Hij slaapt nu, nog wel op mijn arm, maar ik ga 'm zo in bed leggen... Lastig hoor dat Sem zo moeilijk in slaap kan komen, misschien dat de osteopaat daar ook wat bij kan betekenen....