De agressie en dus het uitvallen kon een voorloper zijn op een nieuwe epileptie aanval maar het kan ook een gevolg zijn van de vorige aanvallen. Dat is dus pas met zekerheid te zeggen als hij inderdaad een nieuwe aanval krijgt. Zijn bloed is wel onderzocht en dat was gewoon goed. Het lullige is dus gewoon dat je het niet weet en daarop een beslissing nemen is gewoon heel moeilijk. Het is ook niet de eerste keer dat hij dit soort gedrag vertoond maar wel de eerste keer dat het zover gaat.
pffffffffffffffffffffffffffffff ik wou dat ik het makkelijker voor je kon maken mijn gevoel en mijn verstand zeggen iets hel tegenstrijdigs dus aan mij heb je niks sorry
Pfffff....moeilijk hoor.....en als je nou in de toekomst kon kijken .... Heel veel sterkte met het maken van jullie beslissing!
Zo zit ik dus ook, aan de ene kant heb ik zoiets van laten we hem maar een spuitje geven zodat hij rustig kan inslapen en het risico van een bijtincident weg is en aan de andere kant heb ik zoiets van misschien doet hij het wel nooit meer omdat hij misschien toch al niet lang meer heeft.
hey meis moeilijk hoor ik zou het ook niet weten maar wil je wel een hele dikke knuffel geven weet hoe moeilijk het is
Maar helaas heb je geen glazen bol.....en nu was het naar jou toe....maar als er wel een volgende keer komt....dan is het misschien naar Julian toe.... Maar het is "as, as, as" zoals ze dat zo mooi zeggen en "as zijn verbrande kolen" oftewel je hebt er niks aan, dat ik het zeg .