dat was geen succes meneer kneep steeds z'n handjes dicht en wou deverf opeten dus maar snel schoongemaakt
Dat is het inderdaad, als julian er niet was geweest had ik gezegd we houden hem en zien wel hoe het gaat zonder er ook maar over na te denken. Als hij 1 van ons wil bijten kunnen wij nog een keer iets terug doen maar Julian kan helemaal niks. Maar inderdaad allemaal als hij dit en als hij dat.
haha ja ja dice zat gister in de loopstoel ik kom in de woonkamer en zie hem eten was hij schoolkrijtjes aan het sabbelen
oei das ook nog jong... moeilijk hoor. Het enige wat ik kan zeggen, is dat als je besluit om het niet te doen en af te wachten, is dat je hem niet bij julian in de buurt laat. Dus als die op de grond is, de hond in de gang/buiten of julian in de box laten. Meer advies kan ik je jiet geven, maar je zou het jezelf nooit vergeven als er iets zou gebeuren. Ik zou het ook heel moeilijk vinden hoor. Onze hond was uiteindelijk ook ziek, en was al een keer geopereerd maar ik wilde het niet inzien dat het niet goed zou komen. En toen heeft mijn moeder toch de knoop doorgehakt. Ik heb volgens mij 2 dagen gehuild! ik was met haar opgegroeid.... nou poe poe...
ik ga er vandoor. lekker naar bedje. Justin ligt na 100 ml in coma en nu maar hopen dat hij niet wakker wordt voor een fles
Dus moeten jullie er samen goed over praten en nadenken . Wat verwacht de DA ervan....of weet je dat niet?