Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    gefeliciteerd met mees zijn 8e vermaanddag!

en nee ik weet zo niet hoe je het beste aan een hulp in huis kan komen...ik heb het zelf jaren gedaan maar nu niet meer omdat ik er geen tijd meer voor heb :rolleyes:

2. Tot straks :) geniet nog even van je 'vrije' tijd :)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Was hier vanochtend ook al maar heb eigenlijk niks te melden. Julian heeft zoals (bijna) altijd lekker doorgeslapen en ik zit nu op mijn werk sjaggo te worden omdat elke aanvraag die ik doe voor een vrije dag/middag ongeveer word afgewezen omdat er geen vervanging is. De gene die hier voor moet zorgen is ook meteen de enige vervanging die er is en die vind het te veel moeite om hier vanmiddag heen te komen want ze moet nog roosters maken, alsof dat mijn probleem is. Nou ja ze zoeken het maar uit, ik ga hier dus echt niet vrolijk zitten doen en doe alleen wat nodig is en verder helemaal niks! Ben het zat!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou ik ga nu maar naar mijn werk....kom straks hier wel weer terug...

tot later dames!

5. dikke knuf meis

Hoe is het nu? Las iets over jullie hond?

6. tot straks en rij voorzichtig

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    zou ideaal zijn bodypump op het werk.

nee helaas zou ik niet weten hoe je er aan komt (misschien familielid vragen ofzo?) en weet ook niet wat normaal tarief is

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nou zeg en als zei vrij moet hebben moet je zeker a'la minute op komen draven

9. hoe is het met jou nu?

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Behalve dat het huilen me nader staat dan het lachen gaat het goed! Vind het gewoon allemaal zwaar kut, moeten beslissen wat te doen met de hond en dan vraag je een paar uurtjes vrij 's middags dan kan het niet en dan vraag je 2 dagen vrij voor volgende week en dan kan het misschien ook nog niet eens omdat andere mensen ook al hebben vrijgevraagd. Vind het zo'n onzin, als ik volgende week geen vrij krijg dan ben ik ook gewoon ziek. Ze zoeken het allemaal maar eens een keer zelf uit.

11. :( wat naar.

Anders gewoon lekker ziekmelden, zou ik ook doen

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja gaat wel de ene keer wat beterder als de andere keer, maar mag niet klagen ;). leon heeft zaterdag een verassing voor mij, weet al dat mika naar mijn ouders gaat dus ben benieuwd wat hij in petto heeft, en ga zaterdag middag met een tante van me winkelen dus ga ik alvast mooie kleren kopen. in de hoop die savonds ook te dragen haha, misschien hoef ik ze niet eens aan :p

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    groot gelijk!

14. ja hoor, je krijgt pb

15. Goedemorgen. Hier wel lekkere nacht. Esmée sliep gisteravond om half 8 tot vanmorgen 7 uur. Flesje erin, half 8 weer op bed en nog geslapen tot kwart voor 9. Normaal drinkt ze de ochtendfles helemaal niet leeg, 150+5, nu had ze hem direct leeg, daarna nog 60+2 erachteraan en dat ging ook zo op :confused:

krijg straks visite (verlate kraamvisite). de buren van christian zijn ouders. hele leuke vrouw met haar kindjes denk ik! ! !

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik loop ook wel eens vast met die insteekfilters.....meestal doe ik dan hetzelfde....werkje afsluiten (opslaan ;)) en dan een poosje later nog eens proberen....

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    zo daar was ik weer...eerst even wat werk gedaan!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En jij hebt net van mij pb gehad ;).

19. dank je wel nog ramoontje! ! !

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Iemand hier bekend met "facebook"?

Krijg nu een oproep van iemand om "vriend" te worden (iemand die ik ken hoor ;))....maar dan moet ik me eerst zelf registeren :rolleyes:....

Share This Page