Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Je had er niet veel aan, maar hopelijk reageren ze snel op je oproepje (bij mij waren ze best snel ;)).

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh KK, als je les 34 ook wilt maken "Droom maar..." die oproep van mij staat er wel nog, mét link erin ;).

3. thnx ! die heb ik net ff eerlijk gejat van je..
    ik ga vanmiddag weer ff bezig.. heerlijk tijdverdrijf!

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    ;)

Ik ben ook weer volop bezig......net als de vorige keer (toen ik PSP net ontdekte) is het weer erg verslavend :rolleyes: :oops:. (maar dat zal -ook net als de vorige keer- tzt wel weer minder worden)

5. ja ik heb ook facebook.
    Ik gebruik hem voornamelijk voor mensen die ik ken die in het buitenland wonen.

6. Hoe lang heeft het geduurd voordat je lessen kon gaan maken?

7. Jeetje, ik weet niet wat me overkomt joh! Afgelopen weken wou Esmée 's morgens niet meer slapen en weinig drinken!
    Nu sliep ze dus gister van half 8 tot 7 uur vanmorgen, toen van half 8 tot kwart voor 9 nog weer en nu ligt ze alweer vanaf kwart voor 10 te slapen en ze drinkt weer goed! ! !
    Misschien sprongetje gehad? Want ze zei laatst ineens mama en wil nu steeds papa zeggen... Wil langer zitten, probeert steeds meer te praten... Geweldig ! ! !

8. hier binnen een uur

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ben jaloers ;)

10. En dat was na het tekenen van de huisregels en je voorstellen?
    heb ik ook gedaan (dinsdag), maar zie verder nog niks.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Moet ik het een beetje zien als Hyves? Of wat.....

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Volgens mij niet zo heel lang....maar het hangt er een beetje vanaf hoe druk ze zijn natuurlijk......

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Lekker toch :D

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Bij mij duurde het wel wat langer hoor dan een uur.....maar volgens mij hoefde ik nog geen middag te wachten....

15. ja daar lijkt het wel erg op, maar ik vind het zelf iets chaotischer dan Hyves. Alleen het netwerk is veel groter omdat deze wereldwijd gebruitk wordt.
    Het is wel zo dat je niet op andere sites kan kijken, alleen na toestemming. Vind ik wel fijn trouwens, hoef je dat niet ergens uit te zetten.

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oké, thanks :D.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nou ik ga weer even wat doen ;).

Tot later!

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Hallo dames,

Hoe is het hier? Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!

Met mij gaat het prima, we zijn vanochtend weer naar de vk geweest en die heeft uitvoerig naar ons kindje gekeken en heeft hem/haar helemaal goedgekeurd. Ben heel blij!
    Maandag ga ik het de kids van mijn klas vertellen en dan pas zal ik het ook bekend maken op mijn hyves (er zitten een aantal moeders op mijn hyves).
    Maar voor jullie heb ik wel de echo foto:

Met Marin gaat het ook goed. Ze begint nu een beetje te kruipen en ontdekt het hele huis nu!

Tot de volgende keer maar weer!

Liefs mij

19. Oh wat gaaf die echo en fijn dat het allemaal goed gaat :)
    Voel je je verder helemaal ok?

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, ben op werkdagen vooral erg moe en ben af en toe wat misselijk, maar nu na de echo voel ik mij vooral erg blij. Ik wil nu echt gaan genieten van deze zwangerschap omdat het waarschijnlijk wel de laatste keer is.

Hoe gaat het met jou en je mannen?

Share This Page