Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    fijn dat alles goed gaat meid en leuk dat je hier nog even komt schrijven
    helaas kan ik hier de foto niet zien, wordt helaas weer eens geblokkeerd op mijn werk...jammer dat ie niet in je album staat, dan had ik hem wel kunnen zien

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik heb hem in mijn album gezet...

Hoe gaat het met jou? Is je mannetje al bijgedraaid?

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje...ik zal zo even kijken...

met mij gaat het wel goed, Rihanna is (weer) verkouden maar slaapt verder goed en is erg vrolijk
    wat mannetje betreft....durf ik nog niet weer over te beginnen, maar hij kan nu tenminste met volle teugen genieten van Rihanna dus misschien dat hij nog bijdraait maar ik durf er nu nog niet over te beginnen

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    mooie echo Veraatje!

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Vervelend zeg dat ze weer verkouden is (Marin ook :( )!
    Ik hoop echt voor je dat je mannetje nog een keer bijdraait, het is je zo gegund!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ja ze is echt elke maand/1,5 maand verkouden...zoooo zielig

ik hoop ook dat ie bijdraait, want ik wil echt graag een tweede kindje, want het gezin is voor mij zo niet compleet...
    maar voorlopig hou ik even heel verstandig mijn mond hierover en in de zomer wil ik nog een polsen hoe hij er tegenover staat....

7. gaat weer een stuk beter hoor :) zijn allemaal weer opgeknapt en iedereen is weer aan het werk of zit op het kdv ;)

Fijn dat het goed gaat met je. Ik durfde van de week niks in de krabbel te zetten over je zwangerschap want wist niet hoe bekend het is :)

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat leuk van je te horen! En ook super te horen dat alles goed gaat met Marin en met de nieuwe baby! Mooie echo ook :D

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    goeiemorgen dames

hier een goede nacht youame heeft van 21.30 tot 6.45 in der eigen bed geslapen

ze heeft net samen met mij gedoucht
    wil ik der aankleden wil ze der pyama aan maar dat mocht niet ze moet strax naar school
    maargoed een grote krijspartij
    dus heb gezegt je zoekt het maar uit mama gaat naar beneden :oops:
    en ben ook gegaan
    na 5 min was ze uitgehuild en riep ze me mama kleere aan?
    en dan gaat het wel zonder problemen

pff ik moet zo naar de stadsbank fietsen ze hebben al weer iets 3 maand niet betaald :evil: en dan kan ik weer voor de kosten opdraaien grrr

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    vera wat fijn dat alles goed gaat
    mooie echo hoor :)

als ik dat zie begint het wel weer een beetje te kriebelen :oops:

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Ben heel effe online, nu heb ik de tijd. Zo met Merel naar het CB. Ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid.
    Daarna de hond bij de dierenarts ophalen, die is onder narcose om tandsteen te verwijderen.

Verder heb ik niet zoveel terug gelezen. Las wel een berichtje van Veraatje. Super dat het zo goed gaat met jullie! En wat een mooie echo zeg! En zo duidelijk.

Nou ik ga Merel maar eens uit bed halen, zodat we langzaamaan weg kunnen.

Ik meld me straks weer!

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja Merel heeft een heel klein hoekje door van een voortandje. Er zit echt zo'n scherp plekje door haar tandvlees heen.

13. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Hai allemaal,

Sorry ben al een tijdje niet geweest :oops: . Beetje druk gehad de laatste week.
    Hier gaat het allemaal goed. Met Esmée haar helmpje gaat het ook goed; het zalf helpt goed.
    Esmée haar derde tandje is inmiddels ook door :D .

@Knuffelkonijn: Kan Esmée al mamma zeggen. Wat goed van haar zeg. Hier nog niks wat er op lijkt haha.

@Veraatje: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Mooi echofoto; begint zo bij mij ook weer te kriebelen :oops:

Trouwens in welke maat kleertjes zitten jullie kleintjes nu. Esmée gaat nu over naar maat 74. Hoop dat ze daar lang in kan zitten, want heb erg veel kleertjes in die maat haha.

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen
    hallo,

heb helaas niet terug gelezen vind ik een beetje veel bladzijden! hoop dus dat het goed gaat met iedereen.
    Eindelijk weer een dagje vrij moet eigenlijk nog genoeg doen maar geen zin in!
    vanochtend met isabella naar het consultatiebureau geweest ze woog 9845 en haar lengte was 77 cm haar gewicht zat tussen de lijnen maar haar lengte ver erboven..

zag wel een super mooie echo! echt heel duidelijk. Als ik dat zie heb ik inderdaad ook wel last van kriebeltjes hahaha

Alles gaat trouwens verder goed met Isabella hoorde alleen gisteren dat ze op het kinderdagverblijf de hele ochtend heeft gehuild en de hele middag geslapen heel zielig.. en ze eet de laatste week ook een stuk minder, hoop dat het een sprongetje is.. is 8 maand ongeveer daar eigenlijk weer de tijd voor?

15. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Ben ik er een keertje, is er niemand meer :( :cry:

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hey!

Leuk dat je er ook weer bent, dat je even niet bent geweest maakt niet uit hoor. We hebben het allemaal wel eens druk en de rest gaat voor! ;)

Wel fijn te horen dat het nu met de zalf goed gaat met haar helmpje!

Julian zit in maat 68 nu, shirtjes al wat langer en broeken echt nog maar net. Sommige broeken van 62 past ie zelfs nog met zijn korte beentjes :) :)

17. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    He Lisette,

Zo Isabelle is echt een lange dame. Esmée haalde vorige keer net de 70 cm niet hihi.

Ik weet eigenlijk ook niet of het bij 8 maanden weer tijd voor een sprongetje is. Ik heb er bij Esmée nog niet veel van gemerkt.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik ben er wel hoor!

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Rihanna zit nu overwegend in maatje 74, sommige dingen van 68 past ze nog maar dat houdt niet meer over

20. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    Hihi korte beentjes dan idd.

Deel Deze Pagina