Hey! Zou niet weten wanneer er weer een sprongetje is, heb het boek wel maar kijk er haast nooit meer in Het zou wel heel goed een sprongetje kunnen zijn als ik het zo lees.
yep...vrijdags ben ik altijd vrij morgen heeft mannetje ook vrij, gezellig! we gaan een voliere in elkaar zetten met z'n tweeen....in ieder geval zolang Rihanna dat toelaat
Morgen ga ik, nadat ik eindelijk vrij ben, met mijn ouders in Zwolle naar een prenatal warenhuis en dan mag ik voor een x bedrag kleertjes voor Julian uitzoeken en daarnaast mag ik ook nog een hele leuke zomerjas op hun kosten meenemen
Wij zijn morgen ook een hele dag vrij. Moeten achter een tuinhuisje aan. Esmée gaat maar even naar mijn moeder, want ze wil nog niet echt lang met ons mee op stap. Na 2 winkels krijst ze het uit en dan heb ik er al genoeg van . Kan er niet goed tegen als iedereen mij dan na zit te staren. Morgen wordt het wel mooi weer om een voliere in elkaar te zetten. Ik hoop idd dat Rihanna het toelaat hihi
heb inderdaad zelf het oei ik groei boek ook ergens maar lees er nooit in omdat ik dan isabella teveel wil pushen in de dingen die ze volgens dat boek moet kunnen.. en weet nu al niet eens meer waar die is...
Dat is waar, heb er in het begin wel eens in gelezen maar tegenwoordig kom ik er ook gewoon niet aan toe.
moet morgen gewoon aan het werk van zeven tot vijf.. en daarna de boodschappen.. maar zaterdag ben ik lekker vrij!
gelukkig wel....dus ik hoop dat zij ook een beetje goed te pas is morgen zodat we wat kunnen doen moeten ook nog een kinderstoel zien te krijgen voor bij oma