oei jee dat is dan wel erg vroeg. Hoop voor je dat je ondanks dat er inderdaad toch nog echt van kunt genieten en jullie houden het bij twee?
ja, hierna is het genoeg.. ik wou eerder ook veel kinderen, maar nadat mn vader is komen te overlijden en mn moeder met 5 kids achterbleef, ben ik ervan teruggekomen
meestal wel, heb nu alleen nergens zin in.. en heb een vriend die ook heel erg meewerkt als ik alles alleen zou moeten doen zou het mij niet lukken, helaas kan ik niet minder want mijn vriend werkt voor een bank en iedereen weet hoe het daar gaat.. hij is in december ontslagen bij zijn vorige werkgever en dan is het echt wel noodzakelijk dat ik ook een inkomen heb.. Maar het is soms wel erg moeilijk. Vooral omdat ik me soms echt schuldig voel
Ik heb net mijn ontslagbrief gekregen. Deze week is bekend gemaakt dat thuiszorg groningen failliet is verklaard. Gelukkig worden we overgenomen door een nieuwe stichting. Ben wel erg benieuwd hoe dat verder verloopt.
ja ik denk dat ik twee ook mooi vind. En respect voor je moeder dan.. vijf kinderen opvoeden in je eentje...
Ik denk trouwens dat ik mijn moederfiets dan gratis heb na het faillissement haha. Moest nog beginnen met afbetalen, maar contract is nu nietig verklaard
het is helaas logisch denken.. kan gewoon niet anders... met een kleintje is geld toch erg belangrijk, en zolang hij nog geen vast contract heeft blijf ik maar aan het werk.. Ook een knuf voor jou, hoop dat je gewoon kunt blijven werken..
Iedereen wordt eerst overgenomen door de nieuwe stichting en daarna komt er een grote reorganisatie (met dus veel ontslagen). Het scheelt dat er momenteel overal verpleegkundigen gezocht worden, maar leuk is anders natuurlijk.
Lisette ik heb even op je hyves gekeken . Wou even kijken of jij het was die ook in het noorden woont. Want een mooie dochter heb je, echt leuke foto's. Die is dat skipak is geweldig haha.
dat is inderdaad geen mooi vooruitzicht.. hoop voor je dat je mag blijven. hoe lang ben je in dienst? ga even mijn schatje van bedje plukken en een broodje en fles geven!
Ik werk nu 18 uur verdeeld over 2 dagen als receptioniste/telefoniste en alles wat daar bij kijken komt. Ik ben wel aan het solliciteren voor een andere baan met misschien wat meer uren maar wel dichter bij huis.