hey mammavanesmee, waar heb je dat leuke witte dekbedovertrekje met bloemetjes weg van esmée die op jou hyves staat?
Die heb ik hier in Groningen bij de Gardo gekocht. Volgens mij is die wel van een bekend merk. Zal straks even kijken. Esmée ligt er nu namelijk net onder te slapen haha.
Merel is dus inderdaad weer terug van het CB en ook zij was weer lekker gegroeid. Mevrouwtje weegt nu 9.280 gram en is 73,5 cm lang.
Helulp is Merel nu 1 van de zwaarsten van de lijst ? Dat kan toch niet, dat is ze nooit geweest! Of zijn heel veel metingen zo oud dat die niet meer kloppen?
valt wel mee toch? indi staat op 1, die is boven de 10kg, daarna isabella van lisette, die is 9845, daarna merel met rihanna er direct achteraan, daarna mika.. morgen volgt karsten
Hij is inderdaad gaaf! Maar waar blijft nou die banner waarin wij ook kunnen zien hoever je zwangerschap is gevorderd?
Maar toch, ik meende dat Merel altijd een beetje in de middenmoot zat qua gewicht en nu zit ze in de top 3 .
wat fijn dat de zalf goed helpt zeg wauw 3e tandje alweer hier nog 2 dice zit in 86 van truitjes 80 krijg ik met geen mogelijk heid meer aan de laatste keer op het cb was hij 68 cm ben benieuwd hoelang en zwaar hij nu is denk al over de 9 kilo broekjes zit hij in 74
Esmée kreeg volgens mij 3 weken geleden haar eerste tandjes (onderste 2). Maandagnacht is de derde tand er doorgekomen (bovenste). Gaat dus ineens heel snel. Bovenin komt denk ik binnenkort nog weer een tandje door.