Echt wel en Merel vond het echt fantastisch dat haar benen "vrij" waren in het water. Ze trapte echt heel erg met haar armen en benen.
echt een schatje en volgens mij erg veel plezier! lijkt alsof jullie het erg leuk hebben gehad! en je verveelt zeker niet met je spam vind het prachtige foto's
Dank je wel! Ze stal ook wel een beetje de show in het zwembad. Zo stom tig baby's daar, maar zij weet de aandacht weer te trekken met haar lieve koppie! Eigenlijk is dat helemaal niet stom, maar iets om super trots op te zijn!
lekker slapen.. dat was bij isabella inderdaad ook zo na het zwemmen helemaal uitgeput. en zou er inderdaad alleen maar trots op zijn haha
Nou dat waren ze hoor! En dan heb ik het nog redelijk netjes gehouden: ik had er nog wel 40 kunnen laten zien die ook zoooooooo leuk zijn. Bas had namelijk de sportstand op zijn camera aangezet waardoor je echt elke seconde kunt vastleggen en die blikken op de foto's zijn dan zo leuk! Maar normaal zou je die met een enkele foto bijna nooit kunnen vastleggen.
Wij hadden trouwens in het water veel last van condensvorming in de camera en zag dat niet echt terug in jou foto's kun je dat ook tegengaan?
In het begin komt dat natuulijk doordat de camera koud is en de lucht warm. Dus in het begin heeft Bas echt heel vaak met zijn cameradoekje de lens schoongepoetst. Daarna is de camera ook op dezelfde temperatuur als binnen zal ik maar zeggen en toen was er geen condensvorming meer.
Zo meiden ik heb echt een mega lange lijst met dingen om te doen in de stad, dus ik hijs Merel in haar jas, gooi de Bugaboo in de auto en ik rij even naar het centrum. Ik spreek jullie vast later weer!