Nou, ik heb bij mijn favorieten een mapje PSP Kidzzz gemaakt en daarin sla ik alle lessen op die ik iig nog wil maken ..... Vond ik wel handig .
Ik vind het alleen zo'n gesleep voor alleen meten en wegen . Moet Rick ook mee natuurlijk en die moet ik dan in de gaten houden enzo.....en dat voor 1 minuutje .
ik ben er nog even maar ga nu ook weg.. was tv aan het kijken... ga nu ook lekker slapen morgen weer (veels te) vroeg dag jij ook slaap lekker als je het nog leest!
hey meiden er is 2 weken geleden een soort bureautje geopend waar je al je vragen kunt stellen over opvoeding enz we hebben vandaag de knoop doorgehakt en hulp gevraagt ivm het slapen van youame we hebben nu een tip gekregen om meer regelmaat op een dag te krijgen youame is erg druk de hele dag vandaar dat ze mischien niet goed in slaap komt savond dus met die regelmaat zou ze al wat rustiger moeten zijn savonds dus smorgens samen ontbijten dan mag ze een half uurtje tv kijken dan gaan we samen iets met haar doen wat ze leuk vind om 12.00 samen lunchen dan weer iets samen doen met haar en dan moeten wij weer iets voor onszelf doen dat ze zelf gaat spelen en steeds voor het goede gedrag compilemten geven en op tijd met z'n allen eten en daarna rustig de pyama aan doen tandjes poetsen en mag ze nog even rustig tv kijken en dan moeten we beginnen om het ritueel aan te houden en steeds blijven terug leggen als ze uit der kamer komt over 2 weken gaat ze ons weer bellen om te vragen hoe het dan gaat ben benieuwd pff was wel even moeilijk hoor hulp vragen maar we weten echt niet meer wat we moeten doen
Hulp vragen is inderdaad moeilijk maar knap van jullie dat jullie dat hebben gedaan! We gaan hier duimen dat het helpt met het nieuwe ritme en dat ze maar lekker mag gaan slapen!
Ah da's tegenwoordig van Babypark. Maar op die site van kinderstoeltje.nl staan alle kleuren bij de stoelen vermeld. Als ik jou zo hoor dan denk ik dat je de "pumpkin" hebt gekocht.
goedemorgen, hier wel een goede nacht gehad, alleen om 6 uur mika even gehoord maar vlak daarna toch weer in slaap gevallen, nu hoor ik hem ook af en toe wat brabbelen maar laat hem nog lekker liggen (ligt trouwens op de buik te slapen, zo schattig, zullen zn haartjes wel rechtop staan aan 1 kant ) hopelijk wordt het een fijne dag vandaag, de zon schijnt en de vogeltjes fluiten, helaas moet ik vanmiddag gaan werken maar ja daarna wel weekend.
tien kilo al! oke mika woog de laatste keer 9170 gram dus die zit er ook niet ver naast haha en die was 70 cm