Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan meet je hem ook gelijk. ;)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    die is mooi ramoontje! echt super!
    had gister psp willen dowloaden had ik hem er eindelijk op staan (moest ik eerst de oude verwijderen want daar was de proeftijd van verlopen) zat daar geen proeftijd meer op :cry: en om nou het programma te kopen vind ik weer een beetje duur :oops:

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meis je hebt de juiste stap gemaakt want jullie gaan er zelf ook aan onderdoor door alle frustratie.
    Ik hoop dat je snel resultaat ziet. :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zou ik zeker doen! :D

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik eet nog even mijn boterham op en dan iemand uit bed halen, die kan zich nu natuurlijk niet op de rug draaien haha. tot strakjes

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :D

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Lekker nachtje gehad opzic, behalve dat vriendje het nodig vond om de muziek op mijn telefoon af te zetten toen hij naar bed ging maar niet wist hoe dus werd ik daar weer wakker van :rolleyes: Julian heeft wel lekker geslapen, vanochtend toen ik op zijn kamer kwam was hij al wel wakker maar ontzettend vrolijk dus schone luier en een dik fleece vest aan en op naar de auto. Kom ik bij mijn ouders voel ik gewoon dat hij zijn hele luier vol heeft geplast dus had mijn vader meteen wat te doen :) :) :)

Volgende week heb ik waarschijnlijk vakantie! Kan dan meteen even iets regelen voor ander werk, is eerst via uitzendburo maar dat is maar voor 2 of 3 maanden ofzo. Woensdag moet ik nog wel even na het werk voor een gesprek met mijn collega waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb maar vooruit moet maar weer.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier was het om 6 uur ook weer even krijsen en meneer ligt nu nog lekker te slapen. Af en toe gaat de babyfoon af maar daarna is hetw eer stil. :rolleyes:

Hier is het ook lekker weer, de vogels fluiten alleen de zon is nog niet helemaal door.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Eet smakelijk en tot straks.

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Julian fijne 7e vermaanddag! :D

Hoe is het met de hond?

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Indi fijne 8e vermaanddag! :D

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hallo daar ben ik weer, mika lekker aan de fles, nou ik kwam aanlopen met de fles hup meneer gooit zn speelgoed aan de kant en meteen krijsen van ik wil die fles hebben! :) zo grappig echt helemaal alles aanspannen armpjes en de beentjes en dan trilt dat zo lekker (kon wel verslaafd zijn aan de fles :rolleyes:)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hmm had net jeuk aan de binnenkant van mijn elleboog (als jullie weten wat ik daarmee bedoel) keek ik net even was het helemaal rood, maar niet dat rood van het krabben maar meer van dat exceem rood zeg maar. heb dr maar wat sudo opgesmeerd van mika had ik onder nog een klein potje staan waar ik niks mee deed dus hopen dat het daarmee overgaat, de jeuk is wel al weg gelukkig

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mika heeft de fles op, dus ga ik nu maar alvast macaroni maken voor vanmiddag/vanavond

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Hoe is het hier? Nog iets bijzonders/belangrijks gebeurt?
    Hier niet echt..Nou ja een klein beetje dan :) Indi kan al bijna zelf gaan zitten! Ze drukt zich helemaal goed op maar echt helemaal zitten is het dan nog niet, ze hangt meer een beetje op haar arm en weet niet hoe ze verder overeind moet komen. :) En ze zit steeds vaker op handen en knietjes maar ze snapt nog niet dat haar handjes en knietjes dan ook samen moeten werken om vooruit te komen :)
    Heeft er hier al iemand gefietst met de kleine? Ik wil graag met haar fietsen en ze kan al goed zitten (maar ja wat is goed zitten?) en ze weegt over de 10 kilo..Kan ik met haar vandaag een kort fietsritje maken denken jullie?

16. kwebbels

Oh ja nog iets leuks..Ik werd van de week door mijn oude werk gebeld (werkte ik voor de zwangerschap van Indi) ze zochten iemand en mijn oud-collega's hadden gevraagd of ze mij niet wilde bellen omdat ze niet weer zin hadden in iemand nieuws (er zijn er sinds ik weg ben 3 geweest maar dat wilde niet echt werken). Dus ik ben gister wezen praten en het is maar voor 10 uurtjes, de woensdagavond en zaterdag avond. Maar ik heb wel gelijk gezegd wat ik wilde (max 1 avond en 1 zaterdag in de week) en dat ik ook niet voor mijn oude loon terug kwam. Nou heb ik er dus 50 % bovenop gekregen..Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken want dan ga ik voor minder werken meer verdienen als dat ik nu in de kledingwinkel doe!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Tuurlijk kan je een lekker stukje gan fietsen met haar.
    Anders kom je straks even een bakkie doen. :)

Goed van haar zeg dat ze al bijna zelf kan zitten.

18. kwebbels

Dus vanavond ga ik maar opzeggen bij de kledingwinkel..Zit nog wel in mijn proeftijd dus ik hoop dat ik niet al te lange opzegtermijn heb..

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Is dat bij mij in het wc?

20. kwebbels

Is dat nog niet te ver op de fiets? Anders kom ik wel met de buggy gewoon :p Hoelaat zal ik komen? Moet hier nog even wat was opvouwen en stofzuigen dweilen (lang leve de katten die bakken met haar verliezen :) ) dus het word dan na de lunch..

Deel Deze Pagina