Opzegging gedurende proeftijd: Gedurende de proeftijd kan zowel de werkgever als de werknemer de arbeidsovereenkomst per direct opzeggen. De proeftijd is een schriftelijke overeengekomen periode van 1 of 2 maanden. De reden dat in deze periode nog geen ontslagvergunning nodig is, komt vooral omdat deze periode wordt gezien als een aftast-periode voor beide partijen. Als de samenwerking uiteindelijk niet bevalt, moeten beide partijen binnen een redelijk termijn zonder al te veel problemen weer afscheid van elkaar kunnen nemen.
Oh dank je voor de info! Ik moet trouwens deze zat werken maar de komende 3 zat ben ik achter elkaar vrij..
Is goed gezellig. Ik moet om 11.15 uur op het CB zijn. Zullen we rond 13.30 uur doen? En qua fiets afstand valt het wel mee. Is maar een kwartiertje.
Is goed! Nou ik kijk wel even of ik dan op de fiets kom of niet.. Je ziet me wel verschijnen! Dan ga Indi even badderen, die doe ik tegenwoordig maar elke dag in bad. Ze kwijlt zo verschrikkelijk veel en ze ligt de hele dag op de grond dus daar word ze ook niet frisser van! Tot later!
Ja inderdaad. Maar dat komt dus doordat als de nieuwe folder ingaat er een filliaalleidster aanwezig moet zijn. Aangezien ik dat niet ben ben ik dus elke 2 a 3 weken (ligt er aan wanneer er een nieuwe folder komt) vrij. Aangezien er volgende maand ook pasen is vervalt die zat ook weer. Er word overigens wel van mij verwacht dat ik die zat inhaal om een dag doordeweeks te werken (wat eigenlijk niet altijd haalbaar is ivm school en oppas voor Indi_)
Dus is dit geen werkbare situatie voor jou omdat dit niet is wat je er van verwacht had qua werktijden.
nee, niet meer aan gedacht helaas.. mijn schoonzusje heeft hem af laten drukken en is geweldig geworden! ik denk dat ik hem voor vaderdag af laat drukken voor christian...
Goedemorgen.. Hier een schijtnacht.. Esmée heeft gelukkig wel de hele nacht geslapen, maar ik had zo'n pijn in mijn been weer.. Exact dezelfde pijn als toen met die isschias met Esmée, alleen 10x erger! en de pijn is er nu nog steeds! Toen zat ik al tegen beginnende bi aan, maar ik hoop niet dat dat het nu is...
Klinkt wel een beetje als de aanpak die wij bij Rick hebben gehanteerd toen die 's avonds steeds uit bed kwam. Enige verschil is wel dat Rick ook druk is maar wel heel veel (of eigenlijk voornamelijk) zelf speelt op een dag. Ik hoop dat het werkt!
Dat is de opzet idd.....ga om 10 uur te voet ernaar toe (spreekuur is om half 11)....hebben we gelijk een lekkere wandeling gemaakt!
Dat doet Joost ook idd.....dat trillen als hij graag iets wil hebben....hij doet het ook als ik een lepel met eten te lang voor zijn neus hou....net of ie wil zeggen "mens, schiet nou toch eens op" .