Da's wel iets minder. Maar is het niet zo dat baby's die in het begin sneller groeien, vanaf een bepaalde periode minder gaan groeien (en ook omgekeerd)?
Hij zat alleen dus had maar 10 seconden ofzo tijd om te kijken . Maar Merel vond het echt super. Ze gierde het uit van het lachen. En iedereen keek echt om naar haar. En toen we na een winkelpauze weer op de fiets terug gingen, liep ze weer te kraaien van de lol .
dus toch heen geweest, is altijd wel weer leuk om te weten! en us rick nou zo groot voor zijn leeftijd of vergis ik mij=
zo de prenatal in zwolle is weer aardig wat kleding kwijt Heb een felgroen shirtje van name it, een rode uni polo, een blauw met wat witte polo, een wit bloesje met capuchon, een blauwe polo van name it, een leger groene broek, een donker groene broek, een witte 3/4 broek met een streepje en een stoere blauwe print zwembroek! Verder had mijn moeder in hoogeveen bij een winkel nog een polo met ruiten op de voorkant gekocht en een rood shirtje met wat blauw. De zomerjas moet ik nog even voor kijken hier in assen, heb er wel 1 gezien een soort blazer met een vest erin maar die was er alleen nog maar in 80 en dat vond ik iets te groot nog aangezien hij nu nog in 68 zit. Mocht hij van de zomer alsnog een 80 nodig hebben haal ik die dan wel op.