Ik hou mijn mond hoor. De jongens zijn inmiddels bekend en we zijn het er niet mee eens. En dat is alles wat ik erover los laat.
Patries is heel lang niet geweest maar haar moeder heeft net kritiek in het ziekenhuis gelegen en er spelen nog wat andere dingen waar ze me gevraagd heeft om het hier verder niet te bespreken. Daarnaast heeft ze nog steeds last van clusters.
he bah wat vervelend hoop dat alles nu goed komt met haar moeder.. en die clusters lijken me echt verschrikkelijk!
haha maakt niet uit hoor klopt toch dat de meeste mensen bang zijn voor de bevalling maar dat heb ik niet. ben bang aan wat eraan voor af gaat
Ik heb ook mijn voorkeur alleen wat ik de laatste keer heb gezien van de jongens begin ik daar mijn twijfels bij te krijgen.
Ik heb het bij Rick niet gehad en bij Joost wel.....maar niet heel ernstig (gelukkig). Maar ja.....geen zwangerschap is hetzelfde . Zo was ik bij Joost erg bang voor de blackouts die ik bij Rick wel heb gehad (ben een paar keer van de trap gevallen toen en uiteindelijk met 4,5 maand ook moeten stoppen met werken).....en achteraf ben ik voor niks bang geweest, want bij Joost had ik er totaal geen last van.
Hihi nou leuk toch voor Bas Enne ik heb inderdaad gefietst met Indi en ik vroeg me eerst ook af of het al kon. Maar aangezien ze al een hele poos goed zit (zonder omvallen etc) en met een mooi recht ruggetje zit denk ik dat het wel kon. De fietsstoeltjes zijn vanaf 9 kilo en Indi zit daar ook ver boven! Maar goed ik ga nu niet elke dag met haar fietsen hoor, zo af en toe is en niet al te lang
Nou een kwarktaart wil ik ook wel een keertje voor je maken en dan hoef je aanzienlijk minder ver te rijden.