Heb ik ook hoor maar ja als ik het bij Julian naar binnen stop moet ik natuurlijk wel het goede voorbeeld geven. Al zou hij trouwens het liefst mijn broodje ook zelf opeten
Is ook wel de bedoeling maar ja dat was de eerste keer he, dan ben je toch liever zelf de persoon die met hem het water in gaat.
Oh wacht ik heb je verkeerd begrepen: hij heeft al gezwommen, maar niet met jou . Da's inderdaad niet leuk.
Yep, was tijdens ons weekendje in belgie met roeland zijn nichtje en haar nu ex vriend. Moest toen natuurlijk weer door de pil heen ongesteld worden
Ik had ze wel bij vorig weekend maar niet nodig gehad. Ik had ze nog nooit gebruikt (ja in januari op Center Parcs in het bad om uit te proberen, maar toen zijn we niet gaan zwemmen omdat we geen zin meer hadden), maar niks had mij tegen kunnen houden om vorig weekend te gaan zwemmen.
Nee de zonneschijn staat op 20% . En natuurlijk wordt het maandag, dinsdag en woensdag wel lekker weer .
Heb eigenlijk wel zin in augurk met boterhamworst maar vind het zo'n gedoe om het te maken dus denk nog even verder.