Ik doe nog 3 berichtjes en dan ga ik stoppen, vind 3333 wel een mooi getal om mee te sluiten voor vandaag. Dus na deze nog 2 berichtjes van mij!
En hoe groot is die? Mijn schoenen kon ik trouwens al na 1 dag weer aan en mijn gewone broeken na een 1 week alweer.
ons zwembad was 3.05m doorsnede, was de derde die we gekocht hebben omdat we ze na elk jaar om de een of andere reden weggooien Deze is dus ook met de verhuizing op de overlaat (of hoe dat ook maar mag heten) terecht gekomen.
Helaas wel, vrees dat ik morgen weer als eerste het bed uit ben en helaas houd Julian er niet echt rekening mee dat het weekend is
Ja was echt lekker hoor, we konden er gewoon met z'n 2en in liggen op een luchtbed. Dit jaar halen we alleen een klein baby/kinderbadje voor Julian en als het heel warm is ga ik er ook gewoon inzitten
denk niet dat het echt goed gaat passen en denk ook niet dat ik er echt wat aan heb maar ja gaat om het idee he Is inderdaad jammer maar zag het niet zitten om dat ding mee te verhuizen en dan in de schuur hier te leggen. Hadden bij het oude huis 2 garages dus genoeg bergruimte eventueel nu alleen maar een schuurtje en die staat al helemaal vol
Mij ook! Lijkt me ook wel weer een hoop gedoe aan de andere kant, schoonmaken en houden enzo en natuurlijk goed afzetten of afdekken dat er geen kindjes in kunnen vallen en in ons geval ook geen honden in kunnen springen.
Ach ja wie weet, willen toch nog een keer gaan verhuizen dus misschien dat we er dan wel weer 1 kopen en dan toch wel langer als een jaar gaan houden. Zou op zich wel handig zijn.
Wij hebben er met onze buren nog over lopen geinen toen we alle tuinen nog aan moesten leggen. We zouden een zwembad dwars over allevijf de tuinen leggen!