Ach ja en je moet altijd kunnen blijven dromen zeggen ze. Al zou ik toch graag een huis met openhaard en zwembad willen, dan heb ik nog zat dingen om over te blijven dromen .
Das waar, hier is het gelukkig niet zo duur als in het westen maar we zitten er nog steeds aan te denken om naar duitsland te verhuizen. Grotere stukken grond, grotere huizen (over het algemeen) voor minder geld en als ik in Groningen kom te werken is dat ook zat te doen. Roeland moet dan wel wat verder rijden maar hij vind het minder erg als mij.
nu had ik alweer zo'n mooi aantal, 3344 maar ja kan moeilijk ineens gewoon stoppen zonder doei te zeggen he.
ik ga nu voor de 3355 en dan ga ik echt afsluiten! Nog een paar uurtjes slapen en dan morgen gezond weer op
Vast wel. Maareh jij zou een aantal minuten terug al gestopt zijn enne ik begin nu ook moe te worden, dus ik denk dat ik ook maar eens ga stoppen. Dus trusten zou ik zeggen en allicht tot morgen. Zullen de meiden erg blij zijn met de dialogen die ze terug mogen lezen ? Zijn volgens mij best heel wat pagina's geworden, tenminste zo voelt het in elk geval.
nog 5 berichtjes, na deze dus nog maar 4! Volgens mij heb ik vanavond ook goed mijn best gedaan om mijn berichtenaantal omhoog te krikken Weet je al hoeveel pagina's we hebben volgekletst?