En dat met z'n tweetjes . Kletskoppen dat we zijn . Bas vroeg net nog wat ik wel niet allemaal aan het bespreken was hiero.
Vind ik ook wel, eigenlijk is het te lang! Half 5 vanochtend ging de wekker! Ow wat hoop ik toch dat dat snel tot het verleden zal gaan horen. Gewoon nooit meer op half 5 eruit behalve om op vakantie te gaan ofzo!
die zal wel denken, waar heeft ze het allemaal over daar. Roeland heeft ook al zoiets van is er nog iemand online
Ja de 2 nachtbrakers van de juli mama's . Bij het vorige onderdeel op het forum was dat ook al zo, toen sliep de rest ook al lang en waren wij nog online.
Zeg ben je heel hard aan het nadenken met wat voor een tekst je het 3.355ste berichtje gaat inkoppen?
Ik wou dat ik dat kon, 07.30uur heerlijk! Ben ook blij dat het maar 2 dagen zijn. Ze wilden dat we ook elkaars vakantie op gingen vangen. Heb ze maar duidelijk gemaakt dat ik alles leuk en goed en aardig vind maar ik ga dus echt niet 5 dagen in de week om half 5 mijn bed uit voor hun. Moet wel leuk blijven hoor! Oeeehhhh.... laatste berichtje voor vanacht! Ik wens jou, en iedereen natuurlijk, een hele fijne nacht toe! Vind het wel een mooie afsluiter 3355 op pagina 10.350 Bedankt dat je me helpt geholpen om tot dit mooie aantal te komen en ik zal voor je duimen dat het morgen mooi weer word zodat je lekker kunt gaan fietsen met Merel! Slaap lekker en misschien tot morgen!
Dan kom ik op een warme dag anders wordt het zo koud binnen. Ik laat je nog wel weten. Wil eerst dat Maarit weer zindelijk want dat vreet aardig wat energie.