Goedemorgen allemaal. Hier redelijk nachtje. Esmée sliep gister rond kwart voor 7, was half 8 alweer wakker, 8 uur, half 9, 9 uur, kwart over 9, half 10.. pfff.. toen doorgeslapen tot 4 uur en toen flesje erin en daarna tot kwart voor 8. toen is christian met haar naar beneden gegaan, maar tot op heden heeft ze nog niet weer geslapen terwijl ze zooo moe is! ! ! oh, nu heeft ze een dikke poepbroek geloof ik.. eindelijk! ze had hem sinds donderdagochtend niet meer gehad. maar het stinkt ! ! ! ale:
Zo begon het bij mij ook. Je kan je laten doorverwijzen en dat je een bekkentherapeut er naar laat kijken. Zij heeft er verstand van en kan beoordelen of het isschias of bi is. Je kan er alleen maar baat bij hebben als je er zo vroeg bij bent.
ja, precies. thanks! ik heb bij de zwangerschap van esmée toen cesartherapie gehad, maar dat vond ik niks!
Winterswijk. Hij is toen ook op TV geweest bij dat programma van Eddy Zoëy: hoe gastvrij is......................
Oh als hij nou op zijn 22ste al voldoende verdient zodat hij een heel gezin kan onderhouden, dan kan dat natuurlijk alleen nog maar meer worden. Ik wou dat wij dat konden, maar goed 1 salaris gaat al zowat volledig op aan de hypotheek.
jeetje zeg, das best veel dus... hier gelukkig niet.. en ik heb uitgerekend dat als ik ong. 16 uurtjes wil gaan werken, dat ik dat doe voor maar 75 euro in de maand extra ongeveer, omdat ik nu huisvrouwengeld krijg, kindertoeslag, kinderbijslag en heffingskorting en dat gaat niet als je werkt of word veel minder. dus blijf ik voor die 75 euro liever lekker thuis!