ik ga eens kijken hoe het met sam is boven die slaapt al va half 11 en net sliep ze ook nog heerlijk op de buik
Ben dit recept van Keukenkikker momenteel aan het maken voor Merel: Warme rozijnenkoekjes Geschikt vanaf 6 maanden. Ingrediënten 60 ml (hypoallergene) opvolgmelk of moedermelk 50 gram zelfrijzend bakmeel 2 eetlepels rozijnen en/of krenten 2 theelepels plantaardige margarine Bereiding Was de rozijnen en laat ze uitlekken. Meng het meel door de opvolg- of moedermelk en voeg de rozijnen toe. Bak hiervan in een koekenpan met wat margarine dikke ronde koekjes. Ben benieuwd wat ze er van vind!
hoi daar, heb beetje ziek manneke... is wel vrolijk maar heeft net alles ondergekotst... heel zijn fles en brood eruit, vanmorgen moest hij ook al spugen... heeft 37,9 graden, dus niet echt heel hoog ofzo...zou het door de kunstvoeding kunnen komen? (ben aan het afbouwen, zit hier weer met koffiepads in mijn bh )
Maar vooralsnog vraag ik me echt af "wat moet dit worden!?" Qua beslag lijkt het wel op mijn oliebollenbeslag van december.
hoop het, schrok wel, kwamen echt hele golven uit.... hoest hier? heb geen zin om 100blz terug te lezen....