hier ging dat 1 dag goed, en de volgende dag spuugde hij het weer uit!! hij krijgt nu alleen 's ochtends en 's avonds een pyamapapje en thats it. Hij krijgt nog wel diksap hoor en dan dus yoghurt maar soms zijn dat mar een paar hapjes, zoals vanavond. Vandaag had hij niet zo'n zin om te eten. Miss iets onder de leden, wat ik niet hoop
AH! duidelijk dus! ik een rode maxoxosi of blauw grijze wandelwagen. Miss zien we elkaar nog eens in het stadje of op cp!
Nou ik wilde nog even melden dat de spruitjes Merel prima hebben gesmaakt. Alleen leek het alsof ze last had van haar tandjes, want ze schreeuwde in 1ste instantie echt moord en brand. We kregen haar absoluut niet stil . Na een paar druppels Chamodent ging het perfect en gingen de spruiten naar binnen alsof het een fles was . Nou ik ga er vandoor meiden. Ff lekker avondje zonder laptop. Meiden prettige avond en misschien kom ik de komende dagen nog wel ff online en anders eind van de week weer.
fijne avond!! ik ga er ook vandoor. even eentje in bad doen, fles en terug in bed. En dan ik ook naar bed! trusten allemaal! hopelijk tot snel!