Ik ga er ook weer vandoor, net even met psp bezig geweest les 1 t/m 3 gedaan en nu loop ik even vast. Krijg ze trouwens ook niet op dat forum (psp kidz) geplaatst, iemand tips?
Goedemorgen meiden. Allemaal een goede nacht gehad? Hier wel, jongens slapen gelukkig weer door sinds een week Ben nu op mijn werk (oh oh wat heb ik het druk!) Ramoontje en kk (lk had ik al gesproken), ben eindelijk doorgezet op kidzzz en ben al druk aan de slag. Jullie hebben trouwens erg mooie werkjes in jullie mapjes staan Kwebbels, ik stuur je van de week 3 zegels op. Ik ga ff wat doen (vergadering morgen, moet alles nog voorbereiden...bleghhh), kom straks nog even buurten. Verder alles goed met iedereen?
goedemorgen hier een redelijke nacht gehad, mika werd om kwart voor 1 vannacht wakker weet niet wat er was, denk zich ergens van verschrokken ofzo. toen vanmorgen om 5 uur weer en steeds zo door tot half 8. gister had ie ook koorts 38,8 en hele rode en warme wangetjes, nu is het wel weer wat gezakt gelukkig maar voelt nog een tikje warm aan. ligt nu lekker te kletsen in de box. gister naar de dierentuin geweest, mika vond het allemaal best haha.
Hier ging het bordje weer leeg maar nog steeds niet van harte. Heb ook het idee dat hij pijn in zijn mond heeft ivm die 2 boven tandjes die aan het doorkomen zijn. Misschien heeft hij ook nog last van een sprongetje?
Mooi dat ze het zo lekker vond. Karsten krijgt ze niet maar dat komt omdat Niels en ik en het allebei niet lekker vinden.
ja of toch tanden! hij had vanochtend een poepbroek zo vies! gadver de gadver! zelfs zijn kleren stonken ernaar en kreeg de lucht niet van zijn billen af. Heb hem ook zo bij mijn schoonmoeder gedumpt! haha die ging hem wel ff wassen, doet ze altijd maar nu maar even met een beetje wasgel oid. De lucht zit nog in mijn neus ale:
(sprong kna natuurlijk ook nog) ja of tijdens de meeting! Heb het genoteerd hoor maar denk echt dat dennis niet meekomt. Hij is er niet zo van. Heb hem nog niet gevraagd.... maar weet eiegenlijk het antwoord al!
nestle 1,19 per 2 dus scheelt nogal!! maar justin zal wel weer zo'n piepert zijn die die niet lust!! kan het wel proberen natuurlijk!!