zo ga even wat doen (zit weer op mijn werk blagh! ) maar ja, moet centjes verdienen! Fijne dag allemaal!
Lekker dat de jongens weer doorslapen, dan voel jij je ook weer wat fitter. Hier is alles goed. Maarit was gisteren voor het eerst sinds een paar weken weer helemaal droog overdag dus ik hoop dat deze trend zich voortzet.
Dan was hij vannacht echt niet lekker. Geef hem maar een lekker knuffel van me. Had hij een beetje aandacht voor de dieren?
nee niet echt haha. keek wel z'n ogen uit naar de bomen enzo maar de beestjes zag ie niet, sommige misschien wel maar lang niet allemaal, nu ligt er hier eentje lekker op zn buik wat voor zich uit te kijken
Goedemorgen allemaal! Hier een lekkere nacht gehad hoor, Indi sliep van half 7 tot 7 duss...Wilde haar toen bambix pap geven(wat ze eerder gewoon lekker vond maar OH INDI KRUIPT! Ik zit ff toe te kijken vanaf de bank en zij ligt in de box..Ach gossie toch, het waren maar een paar stapjes maar voor heen bleef ze alleen maar heen en weer wiegen Nou oke ff verder met mijn verhaal.. Maar goed de bambix vond ze dus niet goed dus heb haar maar gewoon een flesje gegeven.
Is ook de leeftijd hoor dat ze daar nog geen aandacht voor hebben. Wacht maar tot ie ongeveer een jaar is.
O wat goed zeg dat ze kruipt! Karsten moet nog erg aan de bambix wennen maar hij heeft het pas sinds gisteren.
Christiea fijn dat de jongens weer doorslapen! Enne bedankt voor de zegels Had je mijn adres? Ramoontje: Wat goeeeeed dat ie blijft zitten! Enne valt echt niet op hoor dat ie de trein wilt KK leuke foto had je gemaakt van jou met esmee zeg! Jammer dat ik geen psp heb anders had ik ook wel eens willen proberen. Sen ik ga duimen dat Maarit vandaag weer droog blijft!
Ja zij begon keihard te bleren en ze liep helemaal rood aan dus ik dacht ''dat gaat hem niet worden''
goedemorgen jouw werkjes zijn ook heel leuk hoor ben zelf gister ook doorgezet dus ben gelijk gaan neuzen heb van veraatje ook gezien en kk en ramoontje was me iets teveel om gisteravond te bekijken maar dat ga ik straks doen (denk dat ik veel hier al gezien heb )