kan het me wel voorstellen, maar ik hoop voor jou dat je mannetje ook overstag gaat over een tijd(je)
hier is het ook grauwig maar dat vinden de kids niet erg die zijn al buiten aan het spelen hebben jullie zelf al een woning op het oog of wachten jullie nou eerst jullie eigen woning af
ik misgun het je absoluut niet hoor! alleen ik wil ook! misschien dat hij idd nog van gedachten verandert.....
ik ga ff wat doen beneden en dan ff eten maken voor mezelf en dan kom ik straks wel een keertje weer...
We hebben wel al iets op het oog, maar willen eerst ons eigen huis kwijt (net zoals alle andere mensen )......
Ik ga sluiten voor nu.....zo Rick op school ophalen....zal mij benieuwen want ik wist niet wat me overkwam vanmorgen, hij moest huilen toen ik wegging en hij bleef huilen . Hij heeft samen met de juf een hele poos voor het raam staan zwaaien...... Tot later!
als iedereen eerst zijn eigen kwijt wil dan kun je dus nooit kopen ik snap het wel hoor. moet zeggen dat wij ook wel een heel groot risio hebben genomen, maar ben er wel blij mee. we hebben ook wel heel veel geluk gehad
och gos hopelijk was het eenmalig btw heb al je uitwerkingen in je hoekie bekeken maar leuk allemaal zeg de een nog leuker als de ander ga nu die van kk nog even bekijken. en ingrid had het erover dat ze daar ook bezig was, maar die kan ik niet vinden?
kk die animatieles time flies geweldig zeg wat is ze dan alweer groot nu zeg en als ik dan terugdenk en die animatie in gedacjt met sam maak dan denk ik helemaal gatver verschrikkelijk zeg dat dat de laatste keer voor mij was. maar gelukkig mag jij nog een keer
heel confronterend maar aan de andere kant wij waren de ersten van broers, zusjes en kennissen/vrienden dus er volgen nog genoeg beebjes. maar een zwangerschap zal ik toch wel missen hoor, dat gevoel is zo uniek maar ja. gamaar op een ander haar gevoel meeleven ook al is dat anders dus ik wil alles van je horen hoor, vind het helemaal leuk om andermans verhalen te horen kan er geen genoeg van krijgen
ik krijg er hier een heel zielig gevoel bij....mijn zus zal geen kinderen krijgen....schoonzus heeft er ook al 2, die krijgt ook geen kindjes meer erbij....en als Rihanna idd mijn enigste kindje is dan is dit het dus al... mwah.....wordt ik toch wel een beetje down van
ik weet eigenlijk wel zeker dat jouw mannetje nog wel weer overstag gaat hoor. het is natuurlijk ook allemaal nog geen jaar terug. dus geef hem gewoon wat tijd en jezelf rust anders word je er helemaal wanhopig van.
oh ik gun hem ook wel tijd hoor en mezelf ook wel maar ik kan gewoon niet om het gevoel heen dat ik nu al klaar ben voor een 2e kindje....dat blijft gewoon knagen hoever dat ik dat ook probeer weg te drukken