Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    sow dat zijn nog eens tandjes zeg! lijkt wel een beetje op theo en thea alleen de omgekeerde versie :oops: bedoel het niet verkeerd hoor kk, vind het super schattig uitzien!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    goedzo ramoontje,

ik heb mika vanmorgen de fles gegeven, de schapen in de kelder boven de trap uitgemest, keukenblad opgeruimd en afgedaan, met mika gewandeld en brieven van het werk op de bus gedaan.

moet alleen mika nog in bad doen en dan vind ik het ook weer goed voor vandaag ;)

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    en ik kan het weer eens niet zien :(

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    goed bezig geweest zeg

hoe is het nu met je?

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nog steeds erg moe terwijl ik toch bezig ben geweest, ze zeggen dat je het in de buitenlucht niet echt merkt, nou moet zeggen dan ben ik natuurlijk weer een uitzondering :(

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    dat zul je altijd zien dat je ergens een uitzondering op bent
    dat heb ik dus ook altijd

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    had zaterdag ook weer een huil uitbarsting bij mijn ouders, leon had een lekkere avond met zn tweetjes geregeld, lekker samen in bad en uiteten enzo, dus moest mika al om 5 uur bij mijn ouders zijn anders moest mijn moeder extra in huis komen, maar mijn broertje was net thuis en zat net op de computer boven (Staat op het kamertje waar mika ook slaapt) dus leon ging naar boven met de mededeling dat mika naar bed moest, mijn broertje kwaad, daarna ik naar boven, en mijn broertje schelden van kut hier en kut daar en weet ik veel wat. blijkbaar heeft mijn moeder dus gezegd van mika komt vanavond hier slapen en jah 5 uur is bij ons nog geen avond en was ook niet kwaad op mijn broertje ofzo, maar ze moeten wel even een duidelijke tijd afspreken, dus wederom veel gestress en ik kon er even niet meer tegen, dus ik jankend naar onder. komt mijn moeder binnen van wat is hier aan de hand, ik zo van jah altijd die kut communicatie hier. hoezo dat dan zegt mijn moeder. ik zo van jah mijn broertje is weer aant schelden omdat mika naar bed moet en bla bla. zegt mijn moeder van ja ik heb toch gezegd dat mika vanavond kwam, mijn broertje zegt terug ja 5 uur is toch nog geen avond! vind dat mijn broertje ergens wel een punt heeft, maar nu hadden leon en mijn broertje het bedje op zolder neer gezet kon mijn broertje toch nog op de computer. nou wat een verhaal ;)

oh ja maar de clu was dat mijn moeder niet snapte waarom ik aant huilen was, zegt ze doodleuk ja maar daar hoef je toch niet om te huilen (en maar zeggen dat ze het snapt van die pd en alles, jaja)

sorry beetje lang verhaal geworden

8. haha

9. hebben jullie schapen? :)

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    haha nee bedoel de schappen :p. ja wij noemen die schapen of eigenlijk sjapen :p sorry ik praat geen abn :p

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    pff volgens mij heeft er hier iemand gepoept en ik ben het niet :(

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    het is altijd makkelijk voor mensen die het niet kennen om te zeggen dat het wel meevalt of dat je je 'aanstelt'
    maar wat een vervelend voorval zeg, zo krijg je het gevoel dat je broertje altijd wordt voorgetrokken...
    mijn zus heeft volgens mij ook altijd een streepje voor, omdat ze wat trager is als normaal...ik bijt wel van me af maar zij laat alles maar gebeuren.....ze krijgt altijd vanalles van mijn ouders en mijn moeder staat daar in huis schoon te maken, dus ergens kan ik me het voorstellen hoe je je voelt over je broertje (ook al is het niet te vergelijken)

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    beeeeeeehhhh :p :p

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja af en toe krijg ik wel dat gevoel omdat mijn broertje beetje een 'zorgenkindje' is zeg maar, en ik och ik ben al getrouwd heb mijn eigen leven opgebouwd en heb al een kindje dus over mij hoeven ze zich geen zorgen te maken, en och dat moe zijn dat had je vroeger ook al, zo wordt het dan afgedaan. nou een beetje steun van je ouders is toch ook wel fijn hoor. volgens mij wordt het 1 april flink janken bij die psycholoog

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    :p

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ben er even vandoor, mika heeft gespuugd en is zich er nu met zn gezichtje door aan wrijven :s dus ga even iemand een schone broek en een schoon gezicht geven :p

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
  18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik vind ze heerlijk..................Bas iets minder.
    Maar ik had ze toch erg lekker gemaakt.
    En ik had zelf een marinade bedacht voor de varkensfiletlapjes en die vond hij zo lekker dat hij de nare smaak van de spruiten voor lief nam.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Toch lijkt het me erg leuk naar de dierentuin gaan met je kind :D !
    Wij gaan dan ook straks een jaarabonnement nemen op Ouwehands Dierenpark. Na 2,5 keer per jaar gaan heb je de prijs er al uit.
    En ook handig: nu krijg je bij besteding van € 15,- bij de Etos een 2de kaartje voor een attractiepark gratis.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuk dat Indi kruipt! Kan je haar straks door het hele huis terug gaan halen :) .
    Ik zit er nog echt op te wachten dat Merel dat lukt, maar het kost haar echt nog teveel moeite. Ze probeert het wel hoor, haar armpjes kan ze al goed opdrukken, maar ja dan nog die benen hè.

Bambix vond Merel trouwens vanaf de 1ste keer echt super. Alleen die appel variant niet. De gewone "fijne granen" variant vindt ze wel heerlijk!

Share This Page