Ik heb vandaag wel meegelezen maar totaal geen puf gehad om te reageren en nu ben ik het meeste al weer vergeten Heb wel heel veel mooie foto's voorbij zien komen van LK, Daantje en natuurlijk niet te vergeten de tandjes van Esmée! Verder weet ik het dus echt niet meer, ow ja toch wel! Ramoontje, hoe is het verder gegaan met Rick? Heeft hij het toch nog wel een beetje naar zijn zin gehad? Hoe is het nu trouwens met het slapen, begrijpt hij nijntje al wat beter? Nu weet ik het dus niet meer! Woensdag op sollicitatie voor een flexibele baan waarbij ik bij recepties moet zitten in groningen en zwolle. Verder natuurlijk volgende week die andere sollicitatie en die heeft eigenlijk mijn voorkeur omdat we dan een huis kunnen kopen in duitsland en we hebben al een heel mooi huis gezien daar. Nieuwbouw maar al wel af op de laatste details na die we dan zelf nog uit kunnen kiezen en wat er al wel in zit is helemaal mijn smaak. Maar ja eerst maar eens ander werk krijgen
Ik krijg soms als ik zwp afsluit dat mijn computer de pagina opnieuw blijft opstarten, als ik er niks aan doe heb ik zo 100x zwp geopend en het enige wat daar tegen helpt is de computer opnieuw opstarten maar dat gaat dan 9 van de 10x op de manier gewoon door de computer uit te zetten.
Je kunt ook beide sollicitaties doen en bij de eerste (als je wordt aangenomen) melden dat je nog iets hebt lopen waar je de uitslag van wil afwachten voordat je beslist welke baan je aan wilt nemen. Als het een goede werkgever is dan zal hij dat begrijpen. Volgens mij mag je altijd bedenktijd vragen.
Dat gebeurt dus bij Kwebbels ook. Zij denkt dat het een virus is. Mocht je een oplossing vinden (anders dan de pc uitzetten) dan wil ze dat heel graag weten.