heb je psp? dan hoef je alleen maar te registreren en dan wijst het zichzelf http://www.pspkidzzz.com/forum.htm
ik heb mijn fiets in bestelling staan!! en gelukkig duurt dat 2-4 weken anders zou ik er ook o staan te springen!!
ja verhoging en erg hoesten. Heb hem vanochtend al warm afgegeven bij mijn schoonmoeder en heet opgehaald. hij zat net op 38,7 maar 's avonds is het altijd erger. oh daar is hij alweer zo zielig huiltje
zielig! mika had gister ook koorst de hele dag eigenlijk toch al, maar heeft toch wel genoten van de dierentuin
en vanochtend had hij zo'n vieze poepluier ale: dus miss zijn het zijn tandjes...eindelijk....maar hij is dus ook snot verkouden en hoest als een gek... krijg ik helemaal een brok in mijn keel als ik hem zo zie, je kan zo weinig doen. heb hem wel net een klein zetpilletje gegeven
ja idd maar dat was ik al van plan, maar ik mag niet eerder gaan fietsen dan dat leon mee kan want hij wil er ook bij zijn
nee die had zo'n raar stuur vond ik! ik heb een gazelle bloom. lekker fris wit met blauwe stoeltjes erbij
ja die heb ik al een keertje gedownload gehad maar nu is de proeftijd voorbij en kan ik die dus niet meer downloaden
ja heeft mika voor een paar weken geleden ook gehad, je kunt er idd weinig aan doen. lekker bij je nemen en troosten en een zetpilletje idd