Bij ons is het op het moment zo dat mijn vriend Mikayla wel heeft erkend, maar we hebben nog niet de papieren ingevuld voor het gezamelijk gezag.. Deze papieren kreeg mijn vriend mee toen hij aangifte ging doen van Mikayla en we hebben hier eigenlijk niet meer naar gekeken.. Volgens mij moet je als beide ouders ook sowieso een handtekening zetten, dus volgens mij kan je schoonmoeder verder weinig doen..
In het seizoen zullen we wel elk weekend gaan, mits het regent maar dat weet je nooit van te voren. Mijn ouders betalen 1700,00 voor het hele jaar maar die zitten maar 2 maanden per jaar in hun huis in Rotterdam
Ik heb dit gevonden op internet... Wie gezag uitoefent over een minderjarige heeft een aantal rechten en plichten. Zo is iemand die gezag heeft verantwoordelijk voor de verzorging en opvoeding van het kind. Ook is hij de wettelijke vertegenwoordiger. Minderjarige kinderen mogen in veel gevallen niet zelfstandig offici�le handelingen verrichten. Degene die het gezag uitoefent doet dit dan voor of namens het kind; denk aan het zetten van een handtekening. De wettelijk vertegenwoordiger is in veel gevallen ook wettelijk aansprakelijk voor het doen en laten van het kind. Tenslotte beheert degene die het gezag uitoefent het vermogen van het kind (als dat er is). Voor de rechten en plichten die hier zijn genoemd is er weinig verschil tussen ouderlijk gezag, gezamenlijk gezag en gezamenlijke voogdij. Misschien kun je hier iets mee...
Nee, nog niet......treinrails vind de videorecorder wel lekker volgens Rick . Da's net zo iets als cd's in de cd-speler doen maar ze dan onder de la te stoppen ipv boven......en mama maar peuteren
ff bij de mods in de groep gooien, aangezien jij het beste contact met hun heb,..zou ik zeggen, ga je gang