ja he! ben ook super verliefd op mijn mannetje. trouwens moontje, wij (mika en ik) moeten nog een keertje jou kant op komen!
ik ok hoor!! kan soms helemaal genieten om alleen maar naar hem te kijken, en als hij dan verliefd terug kijkt en glimlacht smelt ik gewoon!! en papa is dan jaloers!!
Rick heeft het verder reuze naar zijn zin gehad, en dus heerlijk gespeeld (ik had ook niet anders verwacht eigenlijk 8)). Hij komt nog steeds 1 of 2x per nacht zijn bed uit , maar gaat wel zonder morren terug en slaapt tegenwoordig wel lekker uit tot ergens tussen half 8 en 8 uur meestal . Hij heeft het wel over zijn Knijntje en zegt ook wel "knijntje slaapt nog" (s nachts) of "knijntje is wakker" als hij opstaat....dus hij ziet het wel, maar hij denkt er nog niet aan dat hij als hij wakker wordt ook op dat lampje moet kijken .
Ik ga ook kijken voor de gazelle......heb alleen stoeltjes die er bij vloeken als de p*st, tenminste bij die blauwe en aangezien ik niet zo'n fiets-poetser ben is de witte fiets eigenlijk geen optie .