Goed hoor....hij heeft even gehuild en lang met de juf staan zwaaien (maar toen was het huilen al over ) en daarna lekker gespeeld .
Ik heb vanmiddag nog geshopt. Heb een superleuke (vind ik zelf dan ) zomerjas voor Rick gekocht voor niet al te veel geld bij een winkel hierin het dorp, en 2 rompers, 1 korte en 1 lange broek voor Joost (bij de Wibra ) .
Heb ff geen zin om bij te lezen. Heb wel hele leuke foto's voorbij zien komen. Merel vond de witlof erg lekker, gelukkig.
Fijn dat ze de witlof lekker vond. Ik had vandaag voor Joost aardappel, snijboontjes en kipfilet (zelfgemaakt ) en dat vond hij ook erg lekker. Morgen krijgt hij het nog een keer..... Ik ga vd week ook maar eens de witlof proberen. Had je voor jullie zelf ook witlof? Maar dan rauw zeker ....
Zag ook nog wat items over een mamafiets voorbij komen. Deze heb ik, maar die had ik vorig jaar ook al ergens gespamd: http://www.batavus.nl/pages/bike.aspx?f ... tie2008dsn Ik heb ook op de Gazelle Bloom gereden, maar na beide fietsen 10x achter elkaar te hebben bereden, vond ik deze een stuk fijner.
Wij hadden zelf ook witlof ja, maar rauw inderdaad. En Merel had dat recept met appel en ham, maar dan kipfilet i.p.v. ham. En het 2de portie heb ik ingevroren. Hoe lang kan ik dat trouwens bewaren zo ingevroren? Een weekje of 3?
Die heeft onze buurvrouw. Laatst fietste ik met Merel weg en toen kwam zij met haar ca. 3 weken oudere zoontje terug.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGRIIIIIIIIIIIIIIIIIIID.................................ben jij er nog?
nogmaals welterusten allemaal (was bezig met een scraples van dat psp forum van ramoontje maar wil absoluut niet lukken ben er gewoon chaggie van dus dacht laat k nog ff kijken maar hier is het ook rustig)