Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten allemaal.

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    goede morgen allemaal, twas vanmorgen erg vroeg. kwart over 5 ging het alarm af (mika) om half 6 heeft leon hem mee naar onder genomen :confused: en al een beetje de fles gegeven. ik ben om 6 uur maar opgestaan. meneer ligt nu lekker in de box te spelen terwijl mam op de bank ligt te gapen.

3. Goedemorgen allemaal, of nou ja, goed? Hier is er al 1 vanaf 5 uur wakker. Vanaf zes uur al cm het huilen. Wat ik ook doe, niks is goed. Ik kan zelf ook niet stoppen met huilen. Want ik weet niet meer wat ik met haar aan moet. Ze is zo ontzettend moe. Het huilen word steeds erger. Ik ga er maar weer heen. Liefs

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    he meis, wat vervelend zeg! weet hoe het is. krijgt ze niet nog een tandje door waar ze last van heeft? of misschien niet lekker eraan?
    dikke knuf

5. Na lang nasnikken, is ze net uiteindelijk bij mij in slaap gevallen en kon ik haar met moeite terug leggen. Ik ga zelf ook weer slapen. Tot later! Liefs

6. Ach meid toch dikke knuf voor jou :(
    Komen er tandjes door? Is een sprongetje in de buurt? Misschien is ze niet lekker en af en toe huilen ze omdat ze gewoon even niet anders kunnen.

Mees heeft nu wat verlatingsangst, die begint te huilen als we weggaan bij het KDV of als we hem in de box leggen en we lopen even weg.
    Helaas moeten ze daar ook doorheen, we spelen nu kiekeboe met hem :) om te leren dat we altijd terug komen.

7. Ik zag ontzettende mooie foto's van je kids voorbij komen :)

8. ah chips gemist. Krijg je als je te concentreerd bezig bent met psp ;) en manlief zet de tv sneaky op CSI

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    gelukkig maar, slaap lekker

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

dank je wel
    vind ze ook erg mooi moet ik zeggen

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

daantje misschien kun je straks ook nog ff me hem mee slapen

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

kk
    welterusten
    sprongetje is inderdaad heel goed mogelijk sam heeft er ook last van
    en je had het gister over een tandje wat weer net door was met een puntje misschien zorgt die inderdaad nog voor wat naweeen.
    en het kan ook gewoon helemaal niks zijn
    kortom je hebt nog niks aan deze woorden want je weet nog niet wat er aan mankeert

hoop voor je dat ze je nu even lekker laat slapen en de rest van de dag weer lekker lief en goed lachs is.
    dikke knuf

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja dat doe ik ook, probeer hem nu zo lang mogelijk wakker te houden, en dan maar uiterlijk 2 uurtjes slapen en dan weer op, anders raakt ie helemaal uit zn ritme. vanavond brengen we hem naar mijn schoonouders blijft ie daar slapen, want mijn schoonmoeder is eigenwijs die zit met dr rug nu en wil mika morgen komen halen. dacht dan brengen we hem morgen er naar toe en leon hem morgen na het werk weer halen.

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier weer een prima nacht gehad
    hoop voor oma dat de kids beter te pas zijn als gister, want ik kon ze wel ik weet niet wat zo vervelend.

nou sluit hem hier weer af
    moet zo werken

tot later

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

dan kun je iig vannacht dus wel lekker slapen (als dat lukt zonder mika)
    nu ga ik echt doei

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nou heb er eentje op bed liggen, maar het is schreeuwen schreeuwen en nog eens schreeuwen

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ach meis....die periode heb ik ook gehad en eigenlijk kan ik je daar geen tips voor geven dan alleen maar proberen te troosten, meer hielp hier ook niet (als het al hielp)

hier gaat het verder weer ietsje beter. Rihanna is niet meer zo verkouden en is gisteravond maar 1 keer wakker geweest en verder heeft ze heerlijk doorgeslapen tot 7.30 uur vanmorgen

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    hier ook hoor, als we dan even weg zjin is het goed en gaat ze spelen maar oh wee als ze net in de box ligt zeg

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier een lekker nachtje gehad van acht tot acht ongeveer. Flesje erin vanochtend en nu zit hij Brum te kijken vanuit zijn wipstoel.

KK, meis ik hoop dat ze als ze straks wakker is gewoon weer haar vrolijke zelf is. Kan je helaas ook geen tips geven.

Daantje, hoop ook dat Mika snel in slaap valt zodat je ook even iets kunt slapen.

Hier word al een tijdje kiekeboe gespeeld en dat vind hij helemaal geweldig, hij doet nu ook zelf al als je iets over zijn gezicht legt het zelf weghalen en dan begint ie al met lachen voordat hij je ziet :) :) Af en toe is het wel huilen als we hem in de box leggen maar dat is meer omdat hij dan nog gewoon op schoot wil blijven ipv in de box liggen. Ga zo maar eens douchen en dan naar een vriendin van mij.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ach meis wat vervelend toch!
    Je staat zo machteloos als je kleintje huilt en je niet weet wat er is en je haar niet stil krijgt.
    En ik kan me voorstellen dat het je nu je zwanger bent, nog eens allemaal extra zwaar valt.
    Dikke knuffel en hopelijk gaat het na jullie slaapjes wat beter.

Share This Page