ow hoorde trouwens nog zoiets belachelijks, vriendin van mij is zwanger (een van de zovelen) maar ze is nu 38 weken en vorige week vrijdag hebben ze al gekeken of haar baarmoedermondrijp was om te kijken of ze haar konden gaan strippen. Ze heeft nergens last van, haast geen buik en doet alles nog gewoon normaal. Voor haar natuurlijk leuk dat ze dat hebben gedaan en helaas voor haar was er nog niks aan de hand maar dat is dus in hetzelfde ziekenhuis gebeurt als waar ik liep tijdens de zwangerschap en bij mij hebben ze dus bijna 2 weken gewacht om iets te doen, terwijl ik dus al wel vanaf de 15e week met bi liep en toen ik overtijd liep haast niks binnen kon houden en niet kon slapen en wel een giga buik had. Was dus best wel kwaad toen ik het hoorde ook al vind ik het super voor haar dat zij dus waarschijnlijk niet overtijd zal komen te lopen als het aan hun ligt. Zo langer verhaal dan de bedoeling was maar moest het even kwijt.
Jeetje zeg jij ook al zo vroeg wakker! Wat mogen wij dan blij zijn met Merel, die je op werkdagen om 7:30 uur nog echt wakker moet maken.
hier ook de ene dag om 7.30 wakker en soms om 7 uur en heel af en toe moet ik Rihanna om 7.45 uur nog wakker maken
En bij hebben ze ook pas met 41 weken en 4 of 5 dagen of zo een keer iets gedaan. Snap ook niet waarom dat te doen als iemand nergens last van heeft en nog niet overtijd loopt.
Goedemorgen meiden, Al even niks meer geschreven.. Dacht laat ik het nu maar s even doen.. Het gaat hier redelijk.. Sem heeft nog steeds geen goed slaap.. "s nachts om het uur vaak even wakker.. Ik wordt er knetter van... Vannacht was ik het zo zat en toen begon hij weer.. Dat ik zelfs heb gezegd van: Sem hou alsjeblieft je kop dicht! Toen ik het had gezegd voelde ik mezelf heel schuldig.. Maar dit gaat echt al weken.. midden in de nacht is meneer klaar wakker uiteindelijk maar bij ons in bed neer gelegd waarop meneer eerst jacob moest klieren.. Haren trekken, aan zijn neus.. En later was is nog even de beurt.. Ook aan mij haren trekken.. Mijn neus moest er ook aan geloven.. Uiteindelijk toch weer on slaap gevallen tot half 8.. Dat was wel weer lekker.. Maar goed.. Hopelijk gaat het gauw over.. Want het gaat al weken en ik ben gesloopt.. Verder doet Sem het heel goed hoor.. Is overdag een vrolijk mannetje! Brabbelt erop los.. Is heel druk en beweeglijk! Vind de hond helemaal super! Met mij gaat het redelijk goed.. Ben gewoon hel moe van de onderbroken nachten.. Waardoor de stemming ook niet veel beter wordt.. Maar we gaan er weer tegen aan.. Heb het huis etc al aan de kant.. Dus daar heb ik de rest van de dag geen last meer van! Sorry voor het mega lange bericht.. Ga even bijlezen!
vind het ook onzin hoor om dat met 38 weken te doen hier dus met 41+2d en 41+4d gestript en helaas heeft het niet geholpen
Kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent, maar misschien is er een verschil in de "toestand" tussen dat Julian toen was en dat babytje nu is.
het is erg frustrerend als je kindje niet slapen wil en het wordt je op een gegeven moment teveel, en ook al wil je het niet ben je toch onaardig tegen je kindje terwijl je het helemaal niet zo bedoelt.. ik ken het precies..... hier moeten ook mijn haren oren neus enzenz eraan geloven ze is gek op mijn ketting en rukt mijn kleding echt aan de kant om eraan te kunnen zitten
Zo ik ben bij, dan kan ik nu ook even mijn gal spuien .... Sjonge jonge, wat een trutnacht zeg . Eerst Joost gisteravond om half 10 brullen tot en met en ineens snotverkouden, neusje dicht en hoesten. Na 3 kwartier viel ie eindelijk weer in slaap....om iets na 12 uur weer huilend wakker te worden :-|. Weer neusje gesprayd en zetpil gegeven, flesje gemaakt en gegeven - Pat intussen Rick terug naar bed gebracht - en weer terug naar bed. Rick 3 kwartier later weer teruggebracht :s, en zo Rick nog 2x meer teruggebracht en Joost nog 2x huilend wakker...kon het gelukkig wel af met 1x sussend aaien over zijn bolletje en 1x een kwartiertje wiegen bij mama . *gaap*
Baby is niks mis mee, ze hebben toen wel een groeiecho gehad omdat ze bang waren dat het niet goed groeide. Bij mij waren ze noujuist allemaal bang dat het een groot kind zou worden.