das wel lekker natuurlijk in het weekend is Rihanna ook zo rond 8 uur goed wakker en dan heeft ze ook echt honger dus dan maak ik haar een fles en dan mag ze nog even lekker bij papa en mama in bed....en een lol dat ze dan heeft
Balen dat Sem echt zo slecht wil slapen. Je wordt dan zelf gewoon "boos" op zo'n klein ventje gewoon uit onmacht. Het is natuurlijk niet leuk, maar op zich wel begrijpelijk. Wel fijn om te horen dat de rest wel goed gaat. Hopelijk kan je zelf wat rust pakken de komende dagen.
Haren trekken is hier ook echt in trek, vooral van de hondjes . En die ketting inderdaad.................zo interessant, maar wat wil je als mama echt een mega glimmende Swarovski ketting om heeft met mega grote kristallen helemaal rondom haar hals .
wij zorgen er wel voor dat ze niet aan de honden kan komen want tja je weet nooit wat ze doen want het blijven wel dieren was het maar waar dat ik zo'n mooie swarovski had....nee hier helaas alleen maar kettinkjes van kruidvat enzo
Moet gelukkig pas zaterdag weer werken! Dat is wel fijn! Het zonnetje schijnt hier nu ook! Dat is ook wel lekker! Nu ligt sem te slapen in de box en kan ik lekker even achter de laptop! Oh ja nog even iets leuks! Heb gisteren ook een Mamafiets besteld! Helemaal blij! http://www.sparta.nl/upload/collections/5100062.jpg Dat wordt hem! En het leuke is ik krijg eht stoeltje en windscherm van de fietswinkel erbij!
Tja ze wil gewoon graag de hondjes "aaien" en soms trekt ze dan aan de vacht. Maar wij houden altijd de hond zijn hoofd vast/in de gaten als Merel hem "aait". En over die Swarovski...............helaas heb ik een dure smaak .
leuke fiets hoor! ik heb trouwens laatst meegedaan aan de bel en win aktie van kinderen en ik heb een houten loop bakfietsje gewonnen! WHOEHOEEEEE