Zo en nu gaan we eens even een boterham eten.....dan kunnen we daarna aan de wandel . Tot later maar weer!
ze heeft dus ff van kwart voor 8 tot half 9 geslapen. en ligt er nu in vanaf kwart voor 12. dus ik ga straks ook weer ff...
Met mij redelijk. Ben vanmorgen lekker naar mn schoonzusje gelopen met Esmée om een kopje koffie te drinken. Schoonmama was daar ook en Esmée was errug moe, maar heeft zich wel vermaakt. Om half 12 de fles gegeven en ze slaapt nu vanaf kwart voor 12. Elke keer als je met haar haar kamertje inloopt, begint ze al te huilen. Zelfs als ze al slaapt
sorry, moest toch ff lachen om sem, dat hij midden in de nacht gaat keten. dat doet esmée dus ook. die slaapt echt niet bij ons in bed, want dan gaat ze continu door met keten. haha
ohh tis heerlijk weer buiten, denk dat ik alvast met mika naar de slager loop, en straks met een collega van mijn moeder nog een lekker rondje, oh bedenk me net dat de slager tussen de middag dicht is . moet ik wachten tot 1 uur. naja
Ik was ook aan het werk hoor. Ik zat weer vrachtbrieven te maken op de internet pc en terwijl hij aan het printen was, postte ik lekker berichtjes . Nu heb ik pauze .