Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ja dat klopt, alhoewel het nu wel minder is dan een paar weken terug. Rick lijkt echt op papa en Joost heeft toch wat meer van mij weg.

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :thumup:

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dat heb ik hier ook al herhaaldelijk uitgelegd,maar ik kan het geloof ik beter opnemen want ik val zo in herhaling :rolleyes:

4. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ben benieuwd of ze op tijd waren,ik was weg dus heb geen idee hoelaat ze zijn gegaan :(.

5. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Weer tig pagina's bijlezen. Ik weet nog niet of ik er aan ga beginnen. Is wel weer heel veel en het zal wel weer vooral slap gelul zijn geweest. Ff doorscrollen misschien.

6. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Helemaal mee eens!

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
  8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    he meiden,

is alweer een tijdje geleden dat ik online ben geweest... :oops:
    Ik heb het eigenlijk druk met alles en niks. We zijn aantal keer naar de camping geweest om alles winterklaar te maken en voor werk dingen aan het regelen geweest.

Met Brenden gaat het elke week een stukje beter voor mijn gevoel.
    Hebben er erg veel tijd ingestoken om hem in een rustiger ritme te krijgen! Hij heeft/had overdag heel erg veel pijn van zijn krampen en daardoor wou het slapen niet dus veel troosten en dan ondertussen nog met de hond uit dus met mooi weer dat gecombineerd door erg veel te wandelen! Brenden is daarom ook bij de fysio en daar moest ik paar keer per week heen. heb aantal massage tips gekregen.
    En zij heeft aangegeven dat brenden zijn darmen niet goed doorspoelen. Dus zijn voeding blijft hangen en spoelt maar heel langzaam door. Daardoor heeft hij pijn maar ook geen vol gevoel en dus honger!
    helaas mag hij pas medicijnen hiervoor als hij 6 maand is. Tot die tijd moet mijn arme ventje met heftige krampen en maagzuur blijven :( .
    Maar gelukkig doet hij het goed en kan ik met troosten zijn pijn af en toe verlichten!

Hier is veel gekletst de afgelopen tijd zie ik wel :D
    Hoop dat alles goed gaat met jullie meiden en mannetjes!
    Liefs Nannie

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik heb het een beetje verpest, misschien moet Senn het even regelen, die heeft nl nog veel betere contacten.

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Jij ook en werkze morgen!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Nee hoor hij was bekaf, is de ochtend naar de PSZ geweest en dat is erg vermoeiend (en dan gisteren geen middagslaapje dus dat wil wel ;) )

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Nannie, fijn om wat van je te horen! :)
    Alleen heel erg vervelend dat Brenden nog niet de medicatie mag slikken die hij eigenlijk nodig heeft...zal ook voor jou vermoeiend zijn, en natuurlijk verschikkelijk om je mannetje pijn te zien hebben en niets te kunnen doen dan troosten! Heel veel succes, en hopelijk wip je af en toe langs om te vertellen hoe het met jou en Brenden gaat!

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Fijn om weer van je te horen.
    Vervelend zeg dat hij pas met 6 maanden medicijnen ervoor kan krijgen. Ik hoop voor hem dat hij niet al te veel pijn heeft!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja die kan gewoon haar Politie pasje laten zien, en binnen 5 min hebben wij gewoon extra smileys :)

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Werkse voor morgen, en geniet ervan! :D

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow ik ben ANTM aan het kijken en dat meisje word haar haren gewoon eraf geschoren omdat het helemaal dood is...wheee ik zou gek worden! :confused:

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Precies en anders zetten we Niels in. Die kan ook goed lullen en heeft dat zo voor elkaar :D

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Maar dat wordt zij ook! :D

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Een tip van mij: miss is een bezoek aan een chiropractor wat voor Brenden.... Joost had ook hele erge krampen en bleek een paar werveltjes verkeerd te hebben zitten oa op de hoogte van zijn maag en darmen. Nu wordt hij daarvoor behandeld en de krampen zijn zo goed als over!

20. Nannie

Nannie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    2,706
    0
    0
    ik wil ook proberen weer wat meer mee te lezen/schrijven wel zo gezellig... :D

ramoontje dankjewel voor de tip idd misschien toch een idee! had het al eens eerder gehoord maar niet weer aan gedacht eigenlijk...
    ik zal morgen eens horen want ik geloof dat er hier vlakbij eentje zit.

nog ff tip voor silla....
    ik heb in het begin ook veel moeite gehad met bedgym!
    alcohol deed wonderen...
    als je pijn hebt gehad ga je je er veel te veel op concentreren en ongemerkt toch aanspannen... vantevoren had ik ook al wel eens pijn dan was ik veel te gespannen!
    sinds een paar week gaat het super! t komt vanzelf meid ;)

Share This Page