Maar als je het wel hebt, kun je het gerust voor een klein stukje uitproberen hoor. Als je maar geen uren gaat fietsen.....
Dat komt denk ik ook een beetje in combi met de PD....wacht maar als dadelijk de zon goed gaat schijnen, dan wordt ook dat wel beter .
nou net iemand op bed gelegd, heeft vanaf half 12 niet meer geslapen, maar wil volgens mij niet echt slapen, om half 5 er maar weer uit halen voor warm eten en de fles en dan daarna maar weer naar bed tot half 9
haha ik ook niet, al wil ik binnenkort wel gaan fietsen met mika, misschien straks een stukje als ie wakker is
ale: ale: ale:.....niet 1 maar 2 poepluiers verschoont .....en mijn kleinste ventje is echt niet fit op zijn 8e vermaanddag hij heeft ook verhoging/koorts (38).
10 weken vond hij zelf ook nogal veel ....nou ja tegen die tijd zit Joost helemaal goed en kan hij waarschijnlijk ook wel zelf gaan zitten .
Ik ook niet echt hoor....maar vind het wel fijn dat ik niet verplicht hoef te lopen als mooi weer is....fietsen is dan toch ook wel lekker .