nou ik ben er vandoor. ga er eentje wakker maken en de fles geven en dan door naar mijn schoonouders. morgen werken dus zal alleen morgen vroeg online zijn. weltrusten! doei doei
Ben ik in elks geval niet de enige met zo'n late planning! klinkt ook wel lekker Frankrijk.. maar denk dat we het dit jaar lekker bij nederland houden!
oohw ik zie dat jou mannetje vandaag precies acht maand oud is! gefeliciteerd! (al is het wel een beetje laat)
ik las dat esmee vandaag een huildagje had, gaat dat nu wel wat beter dan? en vervelend dat je dan alleen bent! Wel spannend dat je het zondag bekend gaat maken! al benieuwd naar de reacties?
ja, ben errug benieuwd.. ze slaapt nu vanaf half 8 ong. gelukkig. daar ben ik ook errug blij om. hoe gaat het met isabella?
goedenavond, ga niet teruglezen...heb niet zo'n zin kut dag gehad op het werk en begin het behoorlijk zat te worden daar. Ik had een soll eruit gedaan gewoon voor de lol maar miss moet ik het toch maar serieus gaan nemen...
Alles gaat gelukkig weer goed! ze eet haar avondeten weer goed op (zelfs de acht maanden potjes en volgens mij vind ze die niet lekker) maar toetjes maken een hoop goed Ze is ook weer super vrolijk, morgen moet ze weer naar het kinderdagverblijf (vriend was vandaag en gisteren vrij) ben benieuwd hoe het dan gaat.. Wel beter dan dat ze nu lekker slaapt, hoop dat ze vannacht ook doorslaapt