mijn moeder was hier en hij was heel zielig, heeft enorm geslapen en weinig gegeten en hele dunne luiers. gelukkig geen koort meer maar ze heeft hem toch maar beetje ORS gegeven omdat hij zo weinig drinkt. half potje groente en bijna geen fruit, halve boterham. Maar verder was hij wel vrolijk, heeft lekker gespeeld inde box en zodra ze hem oppakte klampte hioj zich helemaal aan haar vast...zielig ventje...slaapt nu ook alweer ff. Laat hem nu ook maar slapen totdat hij zelf wakker wordt. wrs wil hij zijn fles toch niet nou ja, als het maar weer overgaat...
Zo, Joost ligt eindelijk in zijn eigen bedje te slapen . Dus ik ga nog even wat creatiefs maken in PSP . Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!
had ook getwijfelt over deze fiets maar omdat ik dus juist klein ben, waren die grote wielen niks dus daarom de gazelle met 26 inch banden!!
Ik ben zelf ook niet heel groot en heb dan de 28" met de kleinste framemaat. Ik kan nu prima met mijn voeten op de grond komen.
bij ons is het afwisselen: ik computer hij voetbal oid kijken en dan over naar greys en hij op computer!! zo gezellig hier!!! verder praten we ook nog wel hoor: hoi schat en weltrusten!! hahaha
vond ik ook fijn fietsen maar was net te hoog. kon niet goed bij de grond en dat vond ik niet veilig dus daarom voor de gazelle gekozen