Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    zeker!!! :D

2. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Daarom vroeg ik al hoe groot je bent en heb je dan wel op de kleinste framemaat gereden?

3. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik ben analist in het ziekenhuis. Ik onderzoek oa in bloed of patienten virussen hebben. Ik zit vooral in de HIV groep. Doe ook onderzoek daarnaar voor 50% en de andere 50% is echt diagnostiek. heel interessant hoor en op zich best naar mijn zin. daarom baal ik zo dat het zo klote gaat nu...

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    thanx en have fun met je psp!!

5. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    nou idd :(

6. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik ben maar 1.55 dus tja dan heb je korte beentjes he! ;)

7. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    ik kon nét met mijn tenen bij de grond en met de gazelle kon ik er net iets beter bij.

8. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    yup wel gedaan hoor!! sorry was toch maar aan het teruglezen dus zie het nu pas staan!!

9. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    zo ben eindelijk bij en ik heb een huiler! wat een timing! ga maar ff kijken of hij een flesje wilt.
    Weltrusten allemaal en hopelijk zijn alle beebjes weer snel beter. het lijkt wel of het heerst! of zitten ze allemaal in een sprong?
    tot morgen!

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat kan ik me voorstellen. Ik kan met mijn 1.65 m nu het zadel in de laagste stand staat redelijk goed bij de grond, of beter gezegd ik kan me indien nodig staande houden. En dat is toch het aller belangrijkste!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten.

12. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou ik ga er ook weer vandoor hoor!
    Dan kan ik eindelijk Merel zelf weer eens een flesje geven zonder dat ik een uur later als Bas op bed lig.
    Bis morgen.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja morgenvroeg krijgt Merel voor het eerst de Bambix vanaf 8 maanden: ze gaat dus over van de "fijne granen" variant naar de "licht volkoren" variant. Ben benieuwd of ze het verschil merkt.
    Nu ben ik echt weg.

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen allemaal,

hier lekker geslapen, werd wakker van de wekker van leon en daarna heb ik de wekker gezet op 7 uur, maar heb ik 3 keer laten sluimeren toen was het half 8 :D. viel af en toe weer in slaap en als ik dan weer wakker was was ik voor mijn gevoel echt een half uur weg gegeweest ofzo bleek het maar 4 minuten te zijn :(. maar wel lekker, kon ik nog lekker in mijn warme bedje blijven liggen. over een dik uurtje aanfietsen naar mijn werk voor weer een hele werkdag

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

goedemorgen allemaal
    hier een goede nacht weer gehad
    hwb nu een verwarmingsmonteur want een van de klussers was zo handig om een cv leiding dor te boren dus dat lekt nu als een gek
    verder geen bijzonders ga zo nog ff bijlezen en daarna naa cb

senik doe vandaag je stickers op de post :oops: ik vergat ze steeds :oops:

wie heeft er belang bij musicalpunten kwebbels jij nog steeds?
    ik heb er momenteel 3 en verwacht er nog wat te krijgen dus roep maar (liefst in pb)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    succes op het cb!

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi allemaal!
    Hoe is het hier? HIer goed hoor, was gister echt hélémaal gebroken! Had zo'n drukke dag gehad pff...Was wezen stage lopen en ben echt de hele dag druk geweest, daarna moest ik naar huis, toen naar schoonmoeder om Indi op te halen, toen weer terug naar huis en toen vertelde manlief mij nog even dat die avond de belastingman kwam voor de aansalg 2008. Uhhhhh fijn dat je dat nu pas meld :confused: Dus ik kon niet met de benen omhoog lekker op de bank want ik moest ff alle papieren bij elkaar zoeken. Gelukkig had ik alles al wel klaar liggen maar toch..om 22 uur lag ik op bed en was gelijk weg. Vanmorgen om 7 uur werd Indi wakker en ben ik er weer uit gegaan dus heb een lekkere nacht gehad!

Vandaag zou ik eigenlijk gaan zwemmen met mijn zus maar volgens mij heb ik iets van een holte-ontsteking(heb hoofdpijn en ben snotverkouden) en Indi is ook snotverkouden. Misschien is het wijzer om gewoon thuis te blijven of niet? :(

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    lekkere nacht dus. Ik zou denk ik voorzichtig aan doen. je blijft ook kwakkelen of niet :( ? zolang je maar niet weer keelpijn krijgt. Ze zeggen dat voor de kindjes de buitenlucht goed is als ze zo verkouden zijn, dus misschien ipv zwemmen stukje wandelen?

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    maar ik ga me verder klaar maken, even nog een shirtje strijken, mijn haar doen en me even opmaken.

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja ik was eigenlijk qua gezondheid weer best goed bezig maar Indi heeft mij gewoon aangestoken en nu ben ik dus snipverkouden..De hoofdpijn zakt wel een beetje weg gelukkig maar goed..Met al dat chloor enz in het zwembad is dat niet echt bevordelijk..Enne keelpijn heb ik gelukkig geen last van :)
    Ja misschien dat ik maar wat ga wandelen dan..

Share This Page