Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo er is weer een hoop gekletst sinds een paar uur. Ik heb wel alles gelezen, maar ben het weer kwijt.

Wel herinner ik me dat Senninha morgen weer gaat werken: dus heel veel sterkte ermee!

Enne Patricia jij vroeg of Maan mee mocht dit weekend? Ik neem aan dat je het over de meeting had................enne de partners mochten sowieso gewoon meekomen voor zover ik het begrepen heb. Mijn mannetje gaat ook mee, want die zou een groepsfoto maken. Al betwijfel ik of dat wel nodig is als er maar zo weinig meiden komen. Maar dat hoeft hij niet te weten.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vind het sowieso wel prettig als manlief mee komt. Ben niet het type wat heel makkelijk contact legt. En ondanks dat ik dagelijks met jullie zit te kleppen op dit forum, zal ik in reallife van het weekend schuchter overkomen.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Klopt, maar ik kom dit weekend niet naar de meeting toe..ik zei dat omdat Senn dacht dat Björn zou meekomen om Sven te ontmoeten maar Björn is dit weekend uit logeren ;) vandaar!

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) heb ik nou geen last van, ik lul nog tegen een lantaarnpaal! (zoals mijn moeder dat zo goed verwoord ) :)
    Mijn mannetje is stiller als mij, of hij moet zich echt op zijn gemak voelen..dan heb ik soms echt de neiging om hem een nekslag te geven :) dan gaat hij helemaal los en kletst van alles en nog wat..maar dan moet hij iemand wel vaker hebben gezien en een klik hebben.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo ik ga afsluiten, mijn mannetje is zo klaar met school..dus ga even douchen, sexy setje aan, fles alcohol mee naar bed..en dan donder ik dronken in slaap want ik drink nooit alcohol :) :)

Waarheid: douchen, Pucca pyama aan, even op mijn DS spelen en slapen
    ...heerlijk om getrouwd te zijn :) ;)...

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    :) :) Ja fijn he?

Slaap lekker!

7. Semmiej

Semmiej Lid

12 sep 2008
    33
    0
    0
    IJmuiden
    ga ik zo ook is doen op de ds heb mario bross en braintraining :)

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jammer dat je niet komt!

Wie komen er nou überhaupt? Of zijn we maar met z'n vieren of vijven?

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    :) :) :)

10. hey buddy, fijn dat je er weer ff bent!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Een Osteopaat kan ook!

12. Hij is prachtig

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik ga ziek worden :( Ben ineens hartstikke verkouden, mijn botten en spieren doen zeer, zelfs mijn haarwortels doen zeer, heb last van mijn keel en iets waardoor ik het helemaal zeker weet (alsof de rest nog niet voldoende was) mijn ogen branden en prikken :cry: Waarom gebeurt dat altijd als het echt niet uitkomt?! Denk trouwens dat het nooit uitkomt maar nu met de verhuizing op komst natuurlijk helemaal niet.

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan die verplictingen met kerst. Gelukkig heb ik niet van die ouders die me verplichten tot dingen waar ik geen zin in heb. Dan ga ik meestal uit mezelf wel...
    Maar vind het gewoon lekker om thuis te chillen... kaarsjes aan, drankie erbij, filmpie op. Vorig jaar ben ik touwens met Michelle en Leroy naar het kerstcircus in Denhaag geweest...

15. monkeylove

Ik eet alleen het snot van een ei niet...
    Dat bink echt zo ranzig als dat witte snotterig is. Kreeg het een keer in een bisto ofzow en toen heb ik het terug laten sturen en een nieuwe laten maken... Ze zullen er wel op gespiigt hebben ofzow :rolleyes:
    Ow en stamppot BLECH!

16. monkeylove

Ik ga morgen me opgeven voor babyzwemmen met Mayron :D is voor baby's vanaf 3 maanden dus ik ben er mooi op tijd bij :D

17. monkeylove

Een wat?Das echt zo'n woord wat ik automatisch in de goeie volgorde ga proberen te zetten... knelaas, saankel, keslaan blalalabalb

18. monkeylove

Yuk, en hij lust ook niet de geeikte gourmetschotel?

19. monkeylove

Met minischnitzeltjes? :)

20. monkeylove

Aaaah wat lief...

Deel Deze Pagina