Ja ik ga ook maar even stofzuigen en dweilen want dan kan die kleine meid op de grond spelen..Die katten hebben elkaar weer lekker af zitten slachten dus er liggen overal plukken haar enzo...Pff ik word er echt niet goed van gewoon!
Goedemorgen.. Hier weer een k*t nachtje.. Sem was om 3 uur klaar wakker.. En brullen als hij zijn eigen bed lag Nou ja we zullen zien.. Hij heeft net een half uur! in de box liggen spelen! Straks ons even klaar maken en dan lekker op visite bij m'n vriendin!
hoi dames, hier wel een goede nacht alleen 's avonds als ze in bed ligt wordt ze totdat wij naar bed gaan wel een keer of 3 wakker...ze valt dan vanzelf wel weer in slaap maar ik heb echt het idee dat het met de tandjes te maken heeft....zo zielig verder is ze goed te pas, de verkoudheid is bijna weg hier nog nieuws?
dat heeft esmée een tijd geleden ook gehad. totdat we naar bed gingen werd ze meestal wel om het uur wakker.. nu niet meer, (nu komt ze 's nachts 1x )
Goedemorgen, hier wel een goede nacht. Esmée sliep gisteravond rond half 8. Vannacht om kwart voor 2 was het ff raak. 60 cc gegeven en toen heeft Christian haar weer in bedje gelegd. Christian ging rond half 7 al weg, maar ik heb kunnen liggen tot 9 uur, half 9 werd Esmée wakker, maar die heeft in bedje gespeeld tot 9 uur. Heerlijk! ! ! Had ik wel ff nodig na gister...
lekker zeg, dan kan je ook een beetje bijtanken jammer dat Esmee 's nachts wakker wordt....dat heeft Rihanna gelukkig (nog) niet
ondanks dat ik het tandvlees zo goed insmeer met dentinox? gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed (of ik word gewoon niet wakker dat kan natuurlijk ook)
meer kan je ook niet doen....nou ja het zal vanzelf wel beter gaan toch? het ondertandje is nu echt erg goed door en je ziet het duidelijk zitten