ga zometeen trouwens naar de ha met justin. hij eet en drinkt bijna niet gisteren sliep hij heel erg veel maar vandaag zijn het weer halve uurtjes. gisteravond had hij om 23 uur zijn laatste fles 120 ml en om 5.30 werd hij even wakker en om 6.10 zijn eerste fles a 120 ml. Lekker nachtje voor mij, eindelijk, maar voor hem is dit niet normaal. ben echt beetje bezorgd. plasluiers zijn ook minder maar huilengaat nog wel met tranen
ik las het net ja Rihanna slaapt bij mij schoonmoeder ook in een campingbedje 2 dagen in de week gaat prima
niet meer. maandag heeft hij de hele dag verhoging gehad tot 38.7 maar gisteren al niet meer en net ook niet. Wel heeft hij weer vlekjes op zijn buik dus miss weer een van de kinderziektes?
hij hoest ook enorm, maar het zit wel los. En hij slikt voeding oid terug zodra we hem uit bed halen. En ook af en toe als hij gewoon zit. Ik vind het maar raar...
ja ik ga alles even klaarmaken om te gaan. lekker he, slaapt hij eindelijk al 45 minuten en dan moet ik hem zo wakker maken... nou ja ik kan nog ff wachten maar om 13.40 uur moet ik echt weg.
als dat zo is, is er voor mij geen sex in mei!!! dat had pendelmieke voor mij in peto!! en ik ben er echt nog niet aan toe, alhoewel het wel welkom zou zijn hoor!!
hihihi nou ik ben er wel aan toe maar mannetje nog niet denk ik maar ik heb gewoon netjes de pil geslikt dus de kans is erg klein maar het is wel typisch dat ik drie pendels voor deze maand heb staan
Hoezo ? Dat is volgens mij gebruikelijk hoor bij een cyclus van ca. 28 dagen dat je eisprong rond de 14de dag is. Kan natuurlijk altijd afwijken..................