Wat is dat? De 5e of 6e kinderziekte. Ik hoor wel eens vaker mensen praten over de .....e kinderziekte, maar wat het is ?
Zo ik kwam nog ff snel een reactie geven op een aantal dingen, want net in de pauze deed de zwangerschapspagina het niet meer en was ik zo adrupt weg.
ja weet ik maar dan besef ik me als dat zo is...ik heb gister sex gehad...dan wordt de kans erg groot
ja ook maar die van Pendelmieke staat niet in mijn lijstje.... dus ik had er al 2 voor deze maand PLUS die van Pendelmieke
Ik weet dat je ook meeneem matrasjes kan kopen bij de bijv prenatal.. Ook bestellen via de webshop voor in het campingbedje Dit is hem: http://www.prenatal.nl/Images/Producten/852201.jpg
ga ik ook vanuit hoor! maar het is gewoon raar dat ik me nu zo voel...daar heb ik anders nooit geen last van
dan kunnen ze koorts hebben, huilerig en vlekjes óf op hele lijf óf alleen op romp. nou de arts hier dacht dat dat het niet was maar dat hij gewoon een hele gevoelige huid had (klopt ook) en dat dit op deze manier geuit werd. en wat betreft de uitdroging, dat was nog niet zo. en als het erger werd, niet eten en drinken en duf worden en geen plasluiers meer, dan moest ik meteen terug komen. dus voor nu: niks!