zoiets heb ik ook. en je kan hem ook zonder bedje gebruiken , gewoon als slaapmatrasje voor als ze ouder is maar niet meer in het bedje wilt ofzo.
zo na een poepexplosie en een badje ligt hij lekker te slapen. Ben benieuwd voor hoelang want vandaag heeft hij iedere keer maar halve uurtjes of net 45 minuten geslapen voordat ik naar de ha moest, dus hoop dat het nu wat langer is. Pfff is het van dat mooie weer, kan ik niet eens gaan wandelen. ga straks wel lekker naar de bios met mijn vriendin. Lekker weer naar de ladies night! erg gezellig!
ik heb er zelf wel eentje, die gebruik ik dagelijks maar ik moet er nog 2 hebben...1 voor bij oma en 1 voor bij opa en oma
dat vind ik ook maar de ha niet geloof ik hij xzat me nu aan te kijken van: alweer? miss kwam het ok omdat ik de spoedlijn had gebeld maar vond het zo vervelend dat hij niet drinkt en eetdus ik dacht: als ik weer wacht dan kan ik natuurlijk pas over 2 dagen komen en daar had ik geen zin in!!
bride wars of zoiets. we waren vorige maand naar shopaholic geweest en toen zagen we een voorstukje hiervan. en die ladies night is wel cool want dan krijg je spa blauw en zak popcorn erbij!!
45 min! nou jabeter dan 30 minuten! gaat er dus vandoor! kijken of hij miss wilt spelen oid doei doei fijne avond allemaal
hoi nou was er rond 13.00 weer maar kreeg eerst nog visite. sam is nu 9050 gram en 71 cm verder was alles prima ze liet nog even zien dat ze een sok kon uittrekken (had ze thuis nog niet gedaan ze speelde wel met de voeten maar verder niet) nadat zij klaar was moest maud dus nou die vond de prik niet echt leuk, maar ze trok alleen een lipje en toen was het klaar. en sam zat ondertussen gewoon heerlijk in de buggy wat te drinken, brabbelen en spelen. na die tijd mocht maud bij mama op het werk wat uitzoeken (ook omdat ze zo keurig naast me bleef fietsen 20 min heen en 20 min terug) en kreeg ze nog een lekkere kaasstengel van bakker bart (waar sam ook wel raadt me wist, die had hem later eerlijk van de tafel gebietst)
wij hebben een campingbedje van christian zijn zus gekregen. best wel oud campingbedje, maar haar man heeft er toen die tijd een dikker matras zelf ingemaakt en dat werkt super moet ik zeggen. (mja, hij was dan ook stoffeerder)